یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
فجر انقلاب

حوزه/فرهاد زیویار،استاندار لرستان به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، در متن پیام آمده است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم»
وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ

طلوع خورشید انقلاب اسلامی در دوازدهمین روز بهمن ماه نماد پیروزی نور و روشنی همراه با از بین رفتن ظلمت و تاریکی بود و انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در زمستان سرد سال ۱۳۵۷ رنگ بوی وطن را بهاری کرد.

انقلاب مردمی سال ۵۷ سرشار از شور و شعور بود و امروزه تمامی قدرت‌های دنیا بر الگو بودن این نظام مقدس معترف هستند زیرا مرام و مسلک آن آزادگی و حق طلبی است و خون شهیدان گلگون کفن اقتدار و قوامش را تثبیت کرده است.

امروز با گذشت چهل و سه سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردم ولایتمدار و شهیدپرور ایران بیش از هر زمان دیگری به اهداف و آرمان‌های نظام و بنیانگذار کبیر انقلاب پایبند هستند و نظام الهی ایران اسلامی در اوج سرافرازی، اقتدار و پیشرفت در جمیع جهات خود را خادم ملت می‌داند.

اینجانب ضمن آرزوی عزت و سربلندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیشبرد آرمان‌ها و اهداف متعالی انقلاب، فرا رسیدن دهه مبارک فجر را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، مردم ولایتمدار استان لرستان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و همه آحاد ملت و فجر آفرینان غرور آفرین تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال می‌خواهم همواره ادامه دهنده راه شهیدان اسلام و انقلاب باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha