یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
تصاویر / مراسم بزرگداشت آیت الله صافی گلپایگانی(ره) و ایام الله دهه فجر در مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز

حوزه/ مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله صافی گلپایگانی و گرامیداشت دهه فجر، در مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله صافی گلپایگانی و گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر با سخنرانی حجت الاسلام روح الله بجانی مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) تبریز، در حسینیه این مدرسه علمیه برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) تبریز در این مراسم، با تجلیل از مقام مرجع بصیر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، این ضایعه را برای جهان اسلام بزرگ و غیر قابل جبران دانست.

وی با اشاره به دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هر سال این ایام فرصتی است تا به یاد خود بیندازیم که به شهیدان مدیونیم. به مبارزین زجر کشیده در شکنجه گاه‌ها مدیونیم. به اشک مظلومین مدیونیم. به مادران فرزند از دست داده مدیونیم. به فرزندانی که بخاطر انقلاب یتیم شده اند مدیونیم. ما مدیون مستضعفین هستیم و امروز در صورت کوتاهی‌ها چه قاصرانه و چه مقصرانه باید پاسخگو باشیم.

حجت الاسلام بجانی با اشاره به تکلیف طلاب و روحانیت در زمان حال، گفت: تکلیف طلاب نوجوان و جوان در کنار درس، بصیرت افزایی در جهاد تبیین هستند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) تبریز با انتقاد از برخی بی بصیرتی‌ها، گفت: به خاطر وجود حاج قاسم‌ها، دشمنان نتوانستند دایره محاصره خود در خاک و آسمان را تنگ‌تر کنند و شکست خوردند، ولی امروز در اقتصاد و فضای مجازی دایره محاصره را کوچک‌تر و تنگ‌تر کرده اند.

وی ادامه داد: در عرصه اقتصادی از طرفی مردم را در معیشت بسیار مشقت بار قرار داده اند و از طرفی در فضای مجازی می‌خواهند حکومت جمهوری اسلامی را فاقد قدرت مدیریت و وجاهت جلوه دهند و در مقابل، شاه خائن ملعون را خادم معرفی کنند؛ در این دهه فجر باید این توطئه را خنثی و تبیین کنیم.

در ادامه مراسم طلبه بسیجی سید حامد موسوی حافظ کل قرآن کریم بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در خصوص چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر را قرائت کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha