یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
تصاویر/ جلسه شورای فرهنگ عمومی کردستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: در جهاد تبیین اخلاق رعایت و هدفمند تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مدنظر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، در هم‌اندیشی فصلی رؤسای دانشگاه‌ها مراکز آموزش عالی و مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کردستان به الزامات جهاد تبیین اشاره کرد و اظهار داشت: مراقب باشیم جهاد تبیین تنها برای ارائه گزارش و کار شکلی نباشد.

وی با بیان اینکه باید جهاد تبیین هدفمند و تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مدنظر باشد، گفت: در جهاد تبیین روش اخلاقی بسیار مهم است، انسان نباید دیگران را تخریب و حرف‌های غیرمنصفانه‌ای بزند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه در جهاد تبیین از آمارها، برنامه‌ها و سخنرانی‌های اغراق‌آمیز، سست و کم‌ارزش خودداری و مطالب با فکر ارائه شود، تصریح کرد: نباید برای الزامات تحقق جهاد تبیین تابع تریبون باشیم؛ تکیه بر تاریخ بسیار مهم است همانگونه که رهبر معظم انقلاب تأکید فرموده که تاریخ معاصر مطالعه شود چراکه اطلاعات از این حوزه بسیار کم است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی، مطالعه کتاب “نخست‌وزیران ایران و خاطرات و خطرات” را پیشنهاد داد و خاطرنشان کرد: در زمان پهلوی در طول ۵۴ سال، ۴۰ نخست وزیر منصوب و تغییر کردند و اصلاً ثباتی در کشور نبود، اما هم‌اکنون به برکت انقلاب اسلامی ثبات در کشور حاکم است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان از اعلام آمادگی برای حمایت از دانشگاه‌های استان خبر داد و عنوان کرد: از استاندار کردستان انتظار می‌رود در برگزاری اردوها در این زمینه کمک کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha