یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: هر کسی که امروز به عنوان مدیر و مسئول در این نظام شناخته می‌شود نسبت به مردم وظایف بسیاری برعهده دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در هفتمین شورای اداری استان کردستان که با حضور سعید محمد دبیر شورایعالی مناطق آزاد برگزار شد، اظهار داشت: همه مردم کردستان امیدوارند که با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد در این استان، شاهد تحولات اقتصادی و صنعتی خوبی در این منطقه باشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امروز آمار بیکاران تحصیل کرده در سطح کردستان بسیار بالاست، امیدواریم که با ساماندهی مرزها و بازارچه‌های شهرستان‌های مریوان و بانه بتوان بخشی از مشکلات بیکاری در این استان را برطرف کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: هر کسی که امروز به عنوان مدیر و مسئول در این نظام شناخته می‌شود نسبت به مردم وظایف بسیاری برعهده دارد، بنابراین باید در انجام کارها با دید انقلابی و دینی پیش برویم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: امام هفتم می‌فرمایند که ۳ چیز موجب هلاکت و شکست انسان می‌شود، که این سه مورد شامل پیمان‌شکنی و عهدشکنی و عدم مسئولیت پذیری است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: امروز باید در کنار توسعه و پیشرفت همچنان بر اصول و مبانی دینی و سنتی خود استوار باشیم زیرا دور شدن از معنویات آغاز تفرقه و دودستگی در کشور خواهد شد و همین امر یکی از عوامل شکست محسوب می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha