سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
قدس

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه لرستان و جامعه روحانیت مبارز استان در بیانیه ای مردم لرستان را به حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، مدیریت حوزه علمیه لرستان و جامعه روحانیت مبارز استان در بیانیه ای آورده اند:

و نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ

روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمی توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می دانم، و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم؛ و مسلمین از آن انزوایی که آنها را کشانده بودند خارج شوند، و با تمام قدرت و قوّت در مقابل اجانب بایستند. (صحیفه نور ج ۹، ص: ۲۷۸)

روز قدس روز بیداری ملت ها، روز حماسه، روز ارج نهادن به مبداء معراج پیامبر رحمه للعالمین(ص) بیت المقدس این قبله نخستین مسلمین جهان و مستضعفینی است که حق تعالی آنها را وارثان واقعی زمین میداند.

روز قدس روز رزمایش سپاه اسلام در برابر چشمان حیرت زده ی مستکبرین و خونخواران جهان، روز نمایش همبستگی ملت های مسلمان در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت امت های آزادیخواه، از رژیم نامشروع و غاصب اسرائیل و هم پیمانان اشغالگر قدس شریف است که حیات ننگین خود را در کشتار و خونریزی مستضعفان جهان در اقصی نقاط دنیا جستجو کرده و در وحشیگری مدال افتخار بر گردن آویخته اند .

نهال مقاومتی که دیروز توسط انسانهای آزادی خواه و حضرت امام خمینی(قدس سره) کاشته شد و با پرچم داری خلف صالحش مقام معظم رهبری(حفظه الله) و فرماندهان این جبهه سید حسن نصرالله و شهادت سرداران بزرگ جبهه مقاومت ، سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی آبیاری می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha