چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
DSC_0016 (Copy).JPG

حوزه/ پژوهشگر اهل سنت با تاکید بر اهمیت مهم سازی قضیه فلسطین برای مسلمانان، گفت: ما باید نسبت به وعده خداوند که فرمود «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم» ایمان و باور داشته باشیم یعنی اگر مطابق آنچه خدا می خواهد عمل کنیم قطعا نصرت و یاری خدا شامل ما خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، نشست «اهل سنت ایران و آینده فلسطین» به همت مدرسه راهبری علم و عمل و با همکاری گروه پژوهشی مطالعات تطبیقی آینده پژوهی دینی، شب گذشته در محل مدرسه راهبری علم و عمل تهران برگزار شد.

در این نشست؛ ماموستا بهروز نظری، پژوهشگر اهل سنت، با انتقاد از بی توجهی بخش از امت اسلامی به مسئله فلسطین، اظهار داشت: به نظر بنده آن اهمیتی که مسئله فلسطین برای یهودیان صهیونیست دارد برای ما مسلمانان ندارد، یعنی عزمی که در جبهه باطل برای اشغال فلسطین وجود دارد برای ما وجود ندارد.

وی با اشاره به نقش رسانه ها و قدرت های استکباری در تضییع حقوق ملت فلسطین، افزود: متاسفانه صهیونیست ها توانسته اند با کمک قدرت های بزرگ، برخی حکومت های جهانی را تحت نفوذ خود قرار دهند و از این امتیازات در راستای سیطره خود به سرزمین های اشغالی بهره برداری کنند.

این پژوهشگر اهل سنت با تاکید بر اهمیت مهم سازی قضیه فلسطین به جوانان و مسلمانان، گفت: یکی از اقدامات صهیونیست ها در مظلوم نمایی استفاده از تاکتیک فریب است مثلا با انفجار مراکز یهودی در کشورهای مختلف و کشتار یهودی ها و ایجاد رعب و وحشت در دل یهودیان نژاد پرست، آن ها را برای مهاجرت به فلسطین اشغالی قانع کردند تا بتوانند به سیطره خود در سرزمین های اشغالی رسمیت بدهند.

ماموستا نظری در پایان مقابله با ظاهر سازی و اقدامات فریبکارانه صهیونیست ها را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: ما باید نسبت به وعده خداوند که فرمود «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم» ایمان و باور داشته باشیم یعنی اگر مطابق آنچه خدا می خواهد عمل کنیم قطعا نصرت و یاری خدا شامل ما خواهد شد. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha