دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
حجت الاسلام رازیانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: نشست مدیران کل ادارات تبلیغات اسلامی کشور در استان کردستان برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام برومند رازیانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، نشست مدیران کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور در کردستان برگزار خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان به برخی از مهمترین برنامه‌های این نشست اشاره کرد و گفت: برنامه های کمّی و کیفی بسیاری در این نشست در دست انجام است که برگزاری برنامه افتتاحیه این گردهمایی اولین برنامه این نشست در استان کردستان می‌باشد.

وی به دیدار مدیران کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور با نماینده ولی فقیه در کردستان اشاره کرد و یادآور شد: بازدید از یادمان شهدای استان کردستان، برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوع جریان‌های اسلامی در کردستان، برگزاری دوره آشنایی با ناسیونالیسم کُرد و تصوف از جمله این برنامه‌ها در طول دوره می‌باشد.

حجت الاسلام رازیانی با اشاره به اینکه دیدار با علما و روحانیون شهرستان سقز از دیگر برنامه‌های این گردهمایی است، عنوان کرد: دیدار با ماموستا عبدالسلام کریمی، مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی در شهرستان مریوان نیز از جمله برنامه‌هایی است که برای شرکت کنندگان در این دوره پیش بینی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار داشت: امیدواریم در پایان این گردهمایی، مدیران ادارات تبلیغات اسلامی استان‌های کشور با پتانسیل‌های دینی و فرهنگی کردستان بهتر آشنا شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha