جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ |۳۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 7, 2024
محله اسلامی

حوزه/ جلسه تشکیل قرارگاه جواد الائمه(ع) در محلات شهرستان پلدشت، با هدف آسیب شناسی، حل و فصل مسائل و مشکلات شهرستان، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و تشکیل محلات اسلامی و خدمات رسان، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، جلسه تشکیل قرارگاه جواد الائمه(ع) در محلات شهرستان پلدشت با حضور امام جمعه، معاون اجتماعی سپاه شهدا آذربایجان غربی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت و مسئولان شهرستانی در دفتر امام جمعه این شهر، با هدف آسیب شناسی، حل و فصل مسائل و مشکلات شهرستان، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و تشکیل محلات اسلامی و خدمات رسان، برگزار شد.

حجت الاسلام وحید طالبی امام جمعه پلدشت در این جلسه ضمن تشکر از متولیان قرارگاه جواد الائمه(ع)، بر پیگیری موضوعات مطروحه، حمایت معنوی و توجه ویژه مسئولین در عملیاتی نمودن این طرح تاکید کرد.

سرهنگ منصور یوسفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت نیز با تاکید بر بلوک بندی شهرستان پلدشت به ۴ محله با مدیریت ائمه جماعت مساجد، اظهار داشت: این اقدام در راستای بررسی و احصاء آسیب‌های اجتماعی و رفع مشکلات در کارگروه‌های تخصصی شهرستان است.

سرهنگ حضرتی معاون اجتماعی سپاه شهداء آذربایجان غربی هم با اشاره به اهمیت موضوع و مطالبه مقام معظم رهبری در خصوص توجه ویژه مسئولین به محرومیت زدایی، گفت: مقابله با آسیب‌های اجتماعی، ارائه بهترین راه کار، همدلی و وحدت رویه، فعال نمودن مساجد، جهاد تبیین و فریضه امر به معروف از مهم‌ترین نیازهای امروز جامعه است.

انتهای خبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha