یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: شهدا از ویژگی‌های اخلاقی بسیاری برخوردار بودند که در این میان سه ویژگی وظیفه شناسی، زمان شناسی و بصیرت افزایی از مؤلفه‌های مهم شهیدان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در مراسم یادواره شهید «حسین نامور» که در روستای گلالی شهر دزج از توابع شهرستان قروه برگزار شد، اظهار داشت: یادآوری و حفظ نام و یاد شهدای این انقلاب یکی از ضروریات است که همواره باید بدان توجه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: جامعه ما امروز نیازمند فضای معنوی است، بنابراین برگزاری چنین یادواره‌هایی که سرشار از معنویات است امری ضروری می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی یادآور شد: شهدا به خوبی راه درست را با بصیرت و بینشی که داشتند پیدا کردند و همین امر زمینه رستگاری آنان گردید و سعادت ابدی را برای خود خریدند.

وی در ادامه تأکید کرد: شهدا از ویژگی‌های اخلاقی بسیاری برخوردار بودند که در این میان سه ویژگی وظیفه شناسی، زمان شناسی و بصیرت افزایی از مؤلفه‌های مهم شهیدان است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کسانی بودند که اعتبار و آبروی خود را از این نظام اسلامی به دست آوردند ولی با این حال امروز، در مقابل خود انقلاب، ملت و نظام صف آرایی کرده‌اند که این کمال بی بصیرتی آنان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha