جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
امام جمعه کنگان

حوزه/ امام جمعه کنگان گفت: مجمع بسیجیان کنگان ضمن رصد مشکلات شهرستان، از ظرفیت نخبگان و سایر جوانان بسیجی در جهت رفع این مشکلات استفاده نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمودی امروز در اجلاس مجمع عمومی بسیجیان شهرستان کنگان گفت: مجمع می‌بایست با رویکرد جذب حداکثری جوانان نخبه شهرستان از ظرفیت و توان این بسیجیان در جهت رشد و آبادانی منطقه استفاده مطلوب نماید.

امام‌ جمعه کنگان ضمن درخواست رصد مشکلات شهرستان در مجمع بسیجیان افزود: مجمع با تکیه بر خرد جمعی و ظرفیت بالای نخبگان جوان بسیجی می‌تواند به عنوان مرکزی تصمیم ساز در کنار مسئولین شهرستان جهت برون رفت از مشکلات گام بردارد.

وی ضمن بیان تلاش رسانه های معاند و شبکه های فارسی زبان خارجی در جهت ناکارامدی نظام دینی گفت: نباید کاستی‌ها و کمبودها را بزرگنمایی کرد و از سویی دیگر انفعال هم شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست و دستگاه های امنیتی و نظارتی نیز می بایست به وظایف قانونی خود در حوزه های مختلف عمل نمایند.

حجت الاسلام محمودی در ادامه همه را به جلب رضایتمندی مردم نسبت به نظام دعوت و بیان کرد: یک مدیر جهادی می بایست با تمام توان در جهت رفع مشکل شهروندان اقدام و گره گشایی نماید و اگر خدای نخواسته مدیری، مسئولی، کارمند و یا کارشناسی موجب نارضایتی مردم شود ناخواسته در صف دشمن قرار گرفته است.

امام جمعه کنگان در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت همدلی و همگرایی اشاره و بیان کرد: وحدت یک ضرورت راهبردی و یک اصل اسلامی است و در شرایط کنونی باید با تکیه بر نقاط مشترک در جهت رفع مشکلات گام برداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha