یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
سید کاظم نورمفیدی در خطبه نماز

حوزه/ آیت الله نورمفیدی گفت: قاطبه ملت ایران با حوادث و اتفاقات اخیر مخالف هستند و اجازه نخواهند داد عده ای مزدور به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آسیب بزنند و کشور را نا امن کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، امروز ۱۳ آبان ۱۴۰۱ در خطبه های نماز جمعه گرگان اظهار کرد: آمریکا، آل سعود و رژیم جعلی اسرائیل طی ماه های گذشته تلاش های زیادی انجام دادند تا اتفاقات اخیر در کشور شکل بگیرد.

امام جمعه گرگان افزود: دشمنان عبری، عربی و غربی با صرف میلیون ها دلار و بسیج همه گروهک های معاند مانند کومله، بهاییت و دیگر گروه های تجزیه طلب، تلاش کردند تا با فتنه انگیزی به یکپارچگی کشور آسیب بزنند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی تلاش می کند با ابزار رسانه ذهن جوانان ما را مشوش کند تا از طریق این سیاست زمینه ساز بی نظمی و اغتشاش در کشور شود.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: تجربه ثابت کرده است که هر کشور اسلامی که بخواهد به سوی پیشرفت و اقتدار حرکت کند، با دشمنی امپریالیسم روبرو می شود؛ استکبار جهانی چشم دیدن قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

نورمفیدی گفت: ایستادن در برابر طاغوت و فرعون زمانه، وظیفه شرعی و دینی هر مسلمان و نص صریح قرآن است؛ مسلمانان باید در برابر طاغوت زمانه، آمریکای جنایتکار ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: قاطبه ملت ایران با حوادث و اتفاقات اخیر مخالف هستند و اجازه نخواهند داد عده ای مزدور به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آسیب بزنند و کشور را نا امن کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha