یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
حجۃ الاسلام رضا خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری گفت: امروز که قدرت‌های مستکبر غربی فرصت آشوب‌ها را از دست داده‌اند، به فکر راه دیگری  برای فشار بر جمهوری اسلامی و در حال زمینه‌سازی برای فشار دیپلماتیک و ضربه زدن به روابط خارجی ایران هستند که چند ماه در مورد آن برنامه‌ریزی کرده‌اند.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با اشاره با تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط پارلمان اروپا گفت: هجمه قدرت های غربی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشانه عجز و عصبانیت آنها از شکست های پیاپی است.

وی بیان کرد: دشمن در فتنه و اغتشاشات سنگین اخیر به جهت اشتباه محاسباتی، به تعبیر رهبر عزیز انقلاب، شکست خورده است و تلاش گسترده ای را برای ضربه زدن به ایران اسلامی در مراحل دیگر آغاز کرده است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: غربی‌ها پس از ۱۰۰ روز هجوم بی‌امان و بمباران پیاپی رسانه‌ای، تبلیغی، اطلاعاتی و امنیتی و فشارآفرینی، مثل همیشه‌ی این ۴۳سال نتوانستند به‌اهداف شوم خود برسند.

حجت الاسلام خدری گفت: امروز که قدرت‌های مستکبر غربی فرصت آشوب‌ها را از دست داده‌اند، به فکر راه دیگری برای فشار بر جمهوری اسلامی و در حال زمینه‌سازی برای فشار دیپلماتیک و ضربه زدن به روابط خارجی ایران هستند که چند ماه در مورد آن برنامه‌ریزی کرده‌اند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر اضافه کرد: اقدام دیگر غربی‌ها برای جبران شکست و انتقام از ایران تلاش گسترده برای خنثی‌سازی بازوی نظامی ایران و تبلیغات گسترده علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در قالب معرفی این نهاد خدمتگزار و ارزشمند به عنوان یک سازمان تروریستی توسط دولت‌های تروریست و تروریست پرور غربی دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: البته ایران انقلابی و اسلامی با تکیه به‌ وعده الهی و تکیه برمردم صبور و با استقامت و با هدایت‌های رهبر حکیم انقلاب اسلامی و وحدت و انسجام ملی، این هجمه سنگین را پشت سر خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha