شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
جنگ شناختی

حوزه/ عضو هیئت علمی جامعة الزهرا(س) تصریح کرد: از جمله مهم ترین الزامات در راستای مقابله با دشمن در جنگ شناختی، تقویت روحیه انقلابی و جهادی مردم و نسل جوان است.

طیبه توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که از جمله اهداف دشمن در جنگ شناختی، تضعیف سرمایه اجتماعی ایرانیان و اعتماد مردم به حاکمیت است، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب از جهاد تبیین به عنوان فریضه فوری و قطعی یاد کردند و اهمیت این موضوع نشان می دهد که پایداری انقلاب اسلامی تا چه حد متکی بر اقامه این فریضه است.

وی افزود: از سوی دیگر باید توجه داشت که تبیین مقدمه‌ای است برای اصلاح، تحول و مطالبه درست و این که به تدریج به سمت حل و یا کاهش مشکلات کشور در عرصه های مختلف حرکت کنیم.

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین گفت: از یاد نبریم که اشاعه بذر یأس و نومیدی در میان مردم و به‌ویژه نسل جوان از مهم ترین اهداف دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی اخیر است و لذا بر این اساس همه مسئولان و نخبگان و چهره های شاخص و تأثیرگذار برای خنثی کردن این توطئه دشمن رسالت بسیار مهمی برعهده دارند.

وی بیان داشت: نکته حائز اهمیت دیگر ناظر به لزوم تقویت روحیه انقلابی و جهادی به منظور مقابله هدفمند و اثرگذار با دشمن در جنگ شناختی است چرا که در سایه اندیشه و روحیه انقلابی و جهادی، غلبه بر دشمن و مکر او، امکان پذیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha