پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کد خبر: 1074754
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
اختتامیه دوره های نقد وهابیت طلاب و خطبای شهرستان شوش

تولیت مدرسه علمیه شوش با اشاره به موضوع جهاد تببین که از سوی مقام معظم رهبری بارها مورد تاکید قرار گرفته است، بیان کرد: لازم است در این زمینه مرکزی در شهرستان داشته باشیم که ضمن هم افزایی ها، جمع آوری ایده ها و محتواهای لازم بتوانیم به تکلیف خود عمل نمائیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد، امام تولیت مدرسه علمیه شوش امروز در مراسم اختتامیه دوره‌های نقد وهابیت طلاب و خطبای این شهرستان بیان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی پیوسته یار و مددکار مدرسه علمیه شوش بوده است و از هیچ کمکی و اقدامی که در توان داشته فروگذار نکرده است.

وی افزود: هر منطقه ای که در آن روحانی فعال حاضر باشد، آن منطقه تا حد بسیار زیادی از امور انحرافی و عقاید باطله در امان است، این موضوع را به تجربه در طول سالیان طولانی دیده ام.

تولیت مدرسه علمیه شوش با اشاره به موضوع جهاد تببین که از سوی مقام معظم رهبری بارها مورد تاکید قرار گرفته است، بیان کرد: لازم است در این زمینه مرکزی در شهرستان داشته باشیم که ضمن هم افزایی ها، جمع آوری ایده ها و محتواهای لازم بتوانیم به تکلیف خود در این زمینه عمل نمائیم.

حجت الاسلام والمسلمین امام با اشاره به حدیثی از امام صادق(علیه السلام)، گفت: این روایت که در بیان دیگر ائمه نیز آمده است تاکید دارد که "عُلَماءُ شیعَتِنا مُرابِطونَ فِی الثَّغرِ الّذی یَلی إبلیسَ و عَفاریتَهُ، یَمنَعونَهُم عَنِ الخُروجِ عَلی ضُعَفاءِ شیعَتِنا و عَن أن یَتَسَلَّطَ عَلَیهِم إبلیسُ و شیعَتُهُ"؛ یعنی علمای شیعه ما، نگهبانان مرزی هستند که در آن سویش ابلیس و دیوهایش قرار دارند و [این علما ] جلوی یورش آنها به شیعیان ناتوان ما و تسلّط یافتن ابلیس و پیروان او بر ایشان را می گیرند.

در این اختتامیه، گواهی پایان دوره های تخصصی نقد وهابیت مدرسه علمیه شوش و دوره عمومی صیانة المنبر الحسینی ویژه خطبای شهرستان شوش با موضوع نقد وهابیت اعطا شد.

در این مراسم که با حضور تولیت مدرسه علمیه شوش، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوش، مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شوش و طلاب و خطبا حضور داشتند، ۲۷ گواهی پایان دوره اعطا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha