چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
ص

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل گفت: سیره حضرت علی(ع) در رسیدگی به محرومین و رفع مشکلات نیازمندان باید الگوی همگان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی شب گذشته در جشن گلریزان آران و بیدگل، اظهار داشت: سیره حضرت علی(ع) در رسیدگی به محرومین و رفع مشکلات نیازمندان باید الگوی همگان باشد.

امام جمعه آران و بیدگل، به پاداش خدمت به نیازمندان بر اساس دیدگاه اسلام و قرآن اشاره کرد و گفت: خداوند حاجت کسی که یک قدم برای رفع مشکل مومنی بر دارد را برآورده می‌کند.

وی با بیان اینکه براساس روایات، انسان‌های توانمند و متمکنینی که در کمک به نیازمندان دریغ می‌کنند، از ولایت ائمه(ع) به دور هستند، خاطرنشان کرد: کسی که از ولایت ائمه به دور باشد، از ولایت خداوند متعال نیز خارج می‌شود.

حجت الاسلام سلیمانی، به ویژگی‌های مثبت جشن گلریزان ستاد دیه برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و محکومان مالی اشاره کرد و یادآور شد: آزادی زندانیان غیرعمد و دستگیری از نیازمندان، پاداش زیادی در پیشگاه خداوند متعال دارد.

امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمودند، کسی که یک انسان مومن و مسلمان را شاد کند، من را شاد کرده است و کسی که من را شاد کند، خدا را شاد کرده است.

علی راحمی رئیس ستاد دیه کاشان هم از جمع آوری بیش از ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در نخستین جشن گلریزان شهرستان آران و بیدگل برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل خبرداد و اظهار کرد: این کمک‌ها توسط خیران و نیکوکاران شهرستان آران و بیدگل اهدا و جمع‌آوری شده است.

رئیس ستاد دیه کاشان افزود: با کمک خیرین، زمینه آزادی بخشی از زندانیان در سال جاری فراهم می‌شود و هرچه میزان کمک‌ها افزایش یابد، ستاد دیه نیز کمک‌های بهتری به جامعه هدف خود ارائه خواهد داد.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری نخستین جشن گلریزان در شهرستان آران و بیدگل، گفت: امیدواریم با همکاری خیرین بتوانیم موجبات آزادی ۱۳۷ نفر بدهکار مالی گرفتار در زندان را فراهم کنیم.

راحمی، با اشاره اینکه کاشان تنها شهرستانی است که ستاد دیه مستقل دارد، افزود: ستاد دیه کاشان، ۴ حوزه قضایی آران و بیدگل، نطنز، بادرود و کاشان را زیر پوشش دارد.

خاطر نشان می شود که جشن گلریزان  شهرستان کاشان نیز  عصر شنبه ۲۶   فروردین ۱۴۰۲  درسالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزارخواهدشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha