پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
ی

حوزه / امام جمعه آران وبیدگل گفت: در سال کنترل تورم و رشد تولید، افزایش قیمت مسکن و خودرو به هیچ وجه قابل قبول و منطقی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل در مصلای این شهر، ضمن گرامی داشت روز ارتش، این نهاد را دژ محکم کشور دانست و اظهار داشت: جای داشتن در دل مردم از مهمترین ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه آران و بیدگل، ضمن تجلیل از نیروهای مسلح و هشدار به مردم در جنگ شناختی و ترکیبی دشمن، گفت: مردم باید کاملا مواظب حیله‌های دشمن در دادن اطلاعت غلط باشند.

وی به قدرت بازدارندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابل توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و یادآور شد: حضور دلاور مردان ارتش در مرزها، ایران را به امن‌ترین کشورهای جهان تبدیل کرده است.

امام جمعه آران و بیدگل، بر لزوم بالا بردن ارزش پول ملی با حذف دلار تأکید کرد و خطاب به دولت اظهار کرد: در سال کنترل تورم و رشد تولید، افزایش قیمت مسکن و خودرو به هیچ وجه قابل قبول و منطقی نیست.

وی به افول آمریکا در حوزه داخلی اشاره کرد و گفت: دو قطبی شدن و تبعیض نژادی در آمریکا، باعث شده تا این کشور علاوه بر از دست دادن متحدانش در جنگ اوکراین، بحران اسرائیل را نیز نتواند حل کند.

حجت الاسلام سلیمانی، با بیان اینکه رویکرد جهانی به سمت نظم نوین و به طرف شرق می‌باشد، خاطرنشان کرد: ایجاد بحران‌های منطقه‌ای باعث شده تا رژیم صهیونیستی در محاصره گروه‌های مقاومت قرار بگیرد.

انتهای پیام ./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha