دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
آیت الله سلیمانی

حوزه / سرپرست حوزه‌ علمیه خواهران هرمزگان شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، خانم راضیه عباسی ندوشن سرپرست حوزه علمیه خواهران هرمزگان با تسلیت شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت عالم برجسته آیت الله عباسعلی سلیمانی برای جامعه اسلامی فقدان سختی است.

این عالم فرهیخته در عرصه‌های ایثار، روحیه‌ای وصف ناپذیر و در پیشبرد اهداف انقلابی با پذیرش مسئولیت‌های سنگین عزمی محکم و استوار را دارا بود.

آن مرحوم از عالمان برجسته و خادم مناطق محروم، همراه و همدل مردم سیستان و بلوچستان بود و از فضلای آشنا با فقه، متخصص علوم و معارف قرآن بودند.

از دست دادن گوهری گرانمایه چون ایشان که از مسئولان با اخلاص، صادق و پیگیر و سخت کوش در خدمت به جامعه و مردم بود، ثلمه‌ای جبران ناپذیر برای جامعه انقلابی ایران است.

اینجانب این ضایعه دردناک را به جامعه ایمانی، همسر، فرزندان، بستگان آن مرحوم و مردم عزیز و ولایتمدار ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیز از دست رفته علو درجات و حشر با اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و برای خانواده و بازماندگان محترم صبر و اجر مسألت می‌نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha