یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
نشست شورای فرهنگ عمومی در عسلویه

حوزه /امام جمعه عسلویه گفت: شهید مطهری خیلی به اسلام و انقلاب خدمت و شاگردان زیادی را تربیت کرد، به همین جهت معلمین نیز این راه را ادامه دهند و شاگردان را در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه با گرامیداشت ۱۲ اردبیبهشت روز معلم و سالروز شهادت شهید مطهری گفت: جایگاه معلمی جایگاه خداوند و انبیای الهی است چون اولین معلم خدا است.

وی با بیان اینکه معلمین قدر جایگاه خود را بدانند چرا که معلمی شغل انبیاء است، گفت: شهید مطهری خیلی به عالم اسلام و انقلاب خدمت و شاگردان زیادی را تربیت کرد، به همین جهت معلمین نیز این راه را ادامه دهند و شاگردان را در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد با گرامیداشت روز شوراها، بر وحدت بین اعضای شورا تاکید کرد و گفت: تلاش شوراها بایستی در راستای حل مشکلات مردم باشد؛ شوراها از مردم فاصله نگیرند و مسیر مردم انتخاب کنند.

خطیب جمعه عسلویه با اشاره به دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «در کشور نقد داریم و توقع و مطالبه من از مسئولان بیش از شما است»؛ کشور در حال پیشرفت است و صدها هزار جوان مؤمن با انگیزه خوش فکر وجود دارد که قبل از انقلاب وجود نداشت؛ جوان ایرانی مورد کینه دشمنان است.

حجت الاسلام هاشمی‌نژاد با بیان اینکه جوانان و به ویژه دانشجویان موتور پیشران کشور هستند، افزود: هزاران جوان ایرانی مسئولیت شناس وجود دارد و اینها موتور حرکت و مایه مباهات و افتخار برای کشور هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha