پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حسن محمدی ارومیه

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه  با بیان این که حل بحران جمعیت عزم جدی جریان های دلسوز انقلابی را می طلبد، گفت: دشمنان تلاش دارند با امپراطوری رسانه ای و جنگ ترکیبی فرهنگ ایرانی اسلامی را تغییر داده و مردم را به سمت فرهنگ غربی سوق دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حسن محمدی امروز در جلسه بانوان فعال هیئتی ارومیه که در سالن اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: رهبر انقلاب در اوج تهدیدها و بحران ها از امید و پیروزی صحبت می کنند و فعالین فرهنگی و افسران جنگ نرم نیز این وظیفه را دارند که در مردم امیدها را زنده نگه دارند.

وی افزود: علی رغم این که رهبر انقلاب به عنوان دیده بان بصیر انقلاب در همه عرصه از امید و پیروزی صحبت می کنند اما در مسئله جمعیت و فرهنگ بارها نگرانی خود را ابراز داشته اند؛ دشمنان تلاش دارند با امپراطوری رسانه ای و جنگ ترکیبی فرهنگ ایرانی اسلامی را تغییر داده و مردم را به سمت فرهنگ غربی سوق دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه با بیان این که حل بحران جمعیت عزم جدی جریان های دلسوز انقلابی را می طلبد، خاطرنشان کرد: هر چیزی که از آن بوی فرهنگ دینی و اسلامی بیاید دشمن به آن حمله می کند و این مسئله وظیفه ما فعالین هیئات مذهبی را سنگین تر می کند و همه ما مسئول هستیم.

وی گفت: بحث جمعیت یک مسئله راهبردی است و اگر توانستیم در طول ۵ سال آینده به فرزندآوری روی بیاوریم از تله ای که دشمن درست کرده عبور خواهیم کرد و اگر نتوانیم این مسئله به یک بحران تبدیل می شود که ۱۲۰ سال طول می کشد از این تله خارج بشویم.

حجت الاسلام محمدی با بیان این که دشمن با تبلیغات رسانه ای خود زندگی با حیوانات را به جای زندگی با فرزند ترویج می دهد، اضافه کرد: مساجد، هیئات مذهبی، حسینیه ها و مجموعه های قرآنی باید مبلغ فرهنگ ازدواج آسان و فرزندآوری باشند. کانون ازدواج آسان در تبلیغات اسلامی ارومیه راه اندازی شده است و ادارات مربوطه هم در این باره قول مساعد داده اند.

وی واسطه گری برای ازدواج را یکی از راه های تسهیل ازدواج جوانان عنوان کرد و افزود: باید برای تسهیل ازدواج واسطه گری های سنتی که در قدیم رسم بود احیا شو؛ کارگروه جوانی جمعیت نیز در تبلیغات اسلامی راه اندازی شده است و کارشناسان خبره در این زمینه آماده حضور در مساجد و حسینیه ها برای تبیین ابعاد مختلف این مسئله هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه ذائقه سازی ها کاذب غربی در تغییر فرهنگ و سبک زندگی را راهبرد رسانه های غربی عنوان کرد و گفت: در اثر تبلیغات و هجوم رسانه ای بی سابقه ای دشمن علیه اعتقادات و فرهنگ ایران اسلامی، ذائقه های مردم در حال تغییر است و برخی جوانان در اثر این سوء تبلیغات به جای استفاده از عناوین فرهنگی کشور و لباس های ایرانی اسلامی به البسه های پاره و نمادهای غربی روی می آوردند؛ باید ضمن تبیین ابعاد این نقشه دشمن الگوهای درست دینی و ایرانی را به جوانان معرفی کنیم.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha