شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 8, 2024
تصاویر / چهارمین همایش تقدیر از فارغ التحصیلان مدرسه علمیه قرآنی امام حسین(ع)

حوزه / شب گذشته با حضور مدیر و قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان چهارمین همایش تقدیر از فارغ التحصیلان و نفرات برتر مدرسه علمیه قرآنی امام حسین(ع) در تالار قرآن همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، شب گذشته با حضور مدیر و قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان چهارمین همایش تقدیر از فارغ التحصیلان و نفرات برتر مدرسه علمیه قرآنی امام حسین(ع) در تالار قرآن همدان برگزار شد.

در شروع این مراسم، حجت الاسلام منصوری سپهر مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع)، ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های آموزشی و قرآنی، بر تلاش این مدرسه در راستای حمایت و تشویق طلاب برای توجه به مسائل قرآنی تأکید کرد.

در ادامه آیت الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان نیز، با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط مدیر، کادر، اساتید و طلاب در عرصه فعالیت‌های قرآنی اظهار داشت: طلاب در کنار مباحث درسی خود، باید نسبت به انس با قرآن نیز توجه خاصی داشته باشند.

وی با بیان اینکه مدیران و اساتید سعی کنند تا استعدادهای طلاب را شناسایی و در جهت تقویت آن قدم بردارند، گفت: آشنایی با معارف اسلامی و قرآنی در کنار هم برای طلاب بسیار ضروری است و هم خود طلبه از آن بهره می‌برد و هم جامعه.

در پایان این مراسم نیز از طلاب برتر در طول نیم‌سال‌تحصیلی گذشته و فارغ‌التحصیلان برتر تقدیر شد.

اسامی نفرات برتر به شرح زیر می‌باشد:

پایه اول: امیر حسین صدری و حسن پژوهش

پایه دوم: محمد جواد خلیلی

پایه سوم: سید مهدی زنجانی و مجتبی جوادی

پایه چهارم: مصطفی رشیدی، امیرحسین جمشیدی و ابوالفضل جعفری

پایه پنجم: سید محمد مختاری، امیرحسین کرمی و ابوالفضل ترابی

پایه ششم: محمد مهدی اوسطی، مهدی خلیلی، امیرحسین عنایتی و علیرضا ترکمان

نفرات شایسته تقدیر نیز عبارتند از:

سید حسین حسینی نیاز، محمد مهدی محرم زاده، حسین خانوردی، محمد سالار مرادی و حسین مسلم خانی

همچنین از ۷ نفر از فارغ التحصیلان برتر مدرسه علمیه قرآنی امام حسین(ع) در این مراسم تجلیل شد که اسامی آنها به شرح زیر است:

سید سعید مصطفوی (۱۸/۵ جزء)، حمیدرضا بابایی (۲۰ جزء)، ابوالفضل بابایی (۲۰ جزء)، محمد مهدی ابراهیمی (۱۳جزء)، محمد یوسفی اقتدار (۱۵ جزء)، مهدی خلیلی (۲۶ جزء) و علی محمد خیرخواه (۱۸/۵ جزء)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha