سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
تصاویر / اختتامیه بهشت کرامت در بوستان شهید زین الدین (ع) قم

حوزه/ اخیرا مطلع شدم فیلمبرداری تمام و در حال تدوین نهایی است، این درحالی است که از سردار فتوحی جانشین شهید زین الدین و از خانواده شهید سوال کردم شما از ساخت فیلم سینمایی زین الدین مطلعید، گفتند ما خبر نداریم، راستی چرا؟

به گزارش خبرگزاری حوزه، حسین کاجی مدیر مؤسسه حماسه ۱۷ و از راویان فعال کشور در دورهمی تعدادی از فعالان فرهنگی گفت: چرا بعضی از بچه های انقلابی و حزب اللهی از ظرفیت هم استفاده نکرده و در یک جبهه منسجم اهداف انقلاب و شهدا و فرامین رهبری را باقوت وقدرت پیگیری نمی کنند، مثال چندین ماه پیش جلسه ای درسپاه قم درباره ساخت فیلم سینمایی شهید زین الدین برگزارشدبنده هم دعوت بودم مسئولین ساخت فیلم گزارش داند فیلمنامه نوشته شده و در تاریخ معین کلید خواهد خورد.

وی ادامه داد: در آن جلسه خطاب به مسئولین عرض کردم ما روی زین الدین تعصب داریم در این باره با افراد زیادی مشورت کنید، عنوان کردم بیشترین پژوهش را در موسسه حماسه ۱۷ از زین الدین داریم، علاوه بران این بنده کتاب پا به پای زین الدین۱۰۰۰صفحه ای که منظومه فکرشهید در قالب سخنرانی، مصاحبه و... . و کتاب دیگر نبرد در جزیره عملیات خیبر زین الدین حدود۶۰۰صفحه را تدوین کردم در این جمع جلسه من بیشترین اطلاعات را از شهیدزین الدین دارم من درخدمت شما هستم.

کاجی گفت: مسئولین فیلم گفتند فیلمنامه را به شما می دهیم بخوانید، نظر بدهید اخیرا مطلع شدم فیلمبرداری تمام و در حال تدوین نهایی است، این درحالی است که از سردار فتوحی جانشین شهید زین الدین و از خانواده شهید سوال کردم شما از ساخت فیلم سینمایی زین الدین مطلعید، گفتند ما خبر نداریم، راستی چرا؟

این رزمنده و سردار دوران دفاع مقدس گفت: مگر قرار نیست فیلم های شهدا یادواره و کنگره شهدا، بچه های انقلابی و حزب الهی ها و جبهه انقلاب و حتی قشر خاکستری را بهم نزدیک کند؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha