یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: خواهان توسعه صنایع مس در منطقه آذربایجان و افزایش میزان بهره وری و کارآفرینی و ایفای نقش آن در توسعه استان با ملاحظات زیست محیطی هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز امروز در دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم آذربایجان که در محوطه ارک شهر تبریز برگزار شد با اشاره به استقبال گرم مردم استان از رئیس جمهور، اظهار داشت: لازم می‌دانم بار دیگر به شما مردم غیور تبریز و آذربایجان آفرین بگویم که این بار نیز غیرت دینی و ملی خود را به نمایش گذاشتید.

وی افزود: آذربایجان به قابلیت و دیرینه افتخار آمیز آن برای مرکزیت تمدنی در شمال‌غرب کشور به تعبیر مقام معظم رهبری اقتضائاتی دارد که بخشی از آن‌ها را شما امروز در این تجمع و برنامه‌هایی که منعقد شده، می‌بینید.

امام جمعه تبریز ادامه داد: ضمن تشکر از خوش قولی و اقدام ارزشمند دولت و شخص رئیس جمهور راجع به ثبت شرکت مستقل مس سونگون آذربایجان، خواهان توسعه صنایع مس در منطقه آذربایجان و افزایش میزان بهره وری و کارآفرینی و ایفای نقش آن در توسعه استان با ملاحظات زیست محیطی هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم اظهار کرد: از اقدامات انجام یافته در راستای پروژه ۲۳ ساله مسیر راه آهن تبریز به تهران و کاهش حدود چهار ساعت زمان سفر از رئیس جمهور و دست اندرکاران تشکر می‌کنیم و می‌خواهیم با اولویت، سایر خطوط آن مسیر تا ایستگاه راه آهن تبریز تکمیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha