یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
ظرفیت شناسی و استعدادیابی طلاب

حوزه/ مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعةالزهرا علیهاالسلام از اجرای طرح ظرفیت شناسی و استعداد یابی طلاب این مرکز خبر داد.

خانم صدیقه حاجی‌پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به پراکندگی طلاب مرکز آموزش مجازی و غیر حضوری در اقصی نقاط کشور و با توجه اینکه طلاب این مرکز دارای ظرفیت های بسیار بالایی در عرصه های مختلف فرهنگی، تربیتی، قرآنی و پژوهشی هستند؛ اظهار داشت: متاسفانه این ظرفیت ها تاکنون ثبت و ضبط نشده یا اطلاعات آن در سامانه ها بروز نیست. برای همین این مرکز در راستای هدفمندی برنامه ها، طرح ظرفیت شناسی و استعدادیابی طلاب را اجرا می کند.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعة الزهرا علیهاالسلام افزود: این طرح با هدف شناسایی استعداد ها و ظرفیت های طلاب در عرصه های مختلف فرهنگی، تربیتی، قرآنی و پژوهشی و ارائه خدمات مناسب به صورت تخصصی و کارشناسی شده به آنها و همچنین حمایت و بهره مندی از توانمندی ها و تخصص های طلاب در عرصه های مختلف، بین طلاب مرکز آموزش مجازی و غیر حضوری برگزار می شود.

وی بیان داشت: طلاب این مرکز تا ۳۱ خرداد از طریق نشانی اینترنتی https://builder.jz.ac.ir/home/farhangi.majazi با استفاده از نام کاربری و رمز عبور سامانه دانش پژوهان در این طرح شرکت کنند.

خانم حاجی پور در پایان تأکید کرد: برای افزایش مشارکت طلاب در این طرح، به ۵ نفر از کسانی که تا ۳۱ خرداد مشخصات خود را ثبت کنند به قید قرعه هدایایی تقدیم خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha