یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
دیدار وزیر اطلاعات با امام جمعه بوشهر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر یکی از نشانه‌های استحکام جمهوری اسلامی ایران را حوزه امنیت دانست و گفت: در مبانی و معارف حکمرانی سیاسی نیز مقوله امنیت به‌عنوان یک مقوله راهبردی و اساسی توجه و تأکید شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری روز گذشته در دیدار با وزیر اطلاعات، با بیان اینکه وزارت اطلاعات مهمترین رکن امنیت جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: وزارت اطلاعات هم در فضای درون کشور و هم در مرزها و عرصه بین‌المللی موفقیت‌های چشمگیری داشته که قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، یکی از نشانه‌های استحکام جمهوری اسلامی ایران را حوزه امنیت دانست و گفت: در مبانی و معارف حکمرانی سیاسی نیز مقوله امنیت به‌عنوان یک مقوله راهبردی و اساسی توجه و تأکید شده است.

وی با بیان اینکه از آغاز انقلاب، استکبار و دشمنان نظام، طرح‌هایی برای تخریب امنیت ما داشته‌اند، یادآور شد: ایران اسلامی در عرصه امنیت فوق‌العاده موفق بوده و همیشه در این زمینه پیشرفت داشته‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری یکی از مبانی نظامی مهاجم را تخریب پایه‌های اساسی امنیت عنوان کرد و گفت: دشمنان همیشه با ابزارها و روش‌های گوناگون امنیت ما را نشانه گرفته‌اند، اما امنیت در ایران با عنایت خداوند و مجاهدت‌های عملی حافظان امنیت و سربازان گمنام امام زمان (عج) کاملاً پیوسته و پایدار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha