سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
تصاویر/ برگزاری بزرگداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز ملی بسیج اساتید در کاشان

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه روحیه خداباوری و جهاد در شهید چمران موج می زد، گفت: ایشان علاوه بر روحیه خدا باوری و جهاد، در مسائل سیاسی نیز بی تفاوت نبود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در همایش روز ملی بسیج اساتید که در تالار علامه فیض کاشانی دانشگاه کاشان برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد شهدا اظهار داشت: شهید چمران می تواند الگوی ایمان و امید برای همگان باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه روحیه خداباوری و جهاد در شهید چمران موج می زد، گفت: این شهید عزیز علاوه بر روحیه خدا باوری و جهاد، در مسائل سیاسی نیز بی تفاوت نبود.

امام جمعه کاشان با بیان این که شهید چمران به خاطر دفاع از اسلام، ارزش های دینی از زندگی در غرب گذشت، افزود: ایشان پس از گذراندن دوران سخت چریکی در لبنان با تبعیت از امام راحل برای دفاع از انقلاب وارد ایران شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان خطاب به اساتید بسیجی گفت : اگر می خواهید در بین دانشجویان امید را افزایش کنید حوادث انقلاب اسلامی ایران و وعده های الهی را برای آنها بیش از پیش تبیین کنید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: علیرغم اینکه شرق و غرب علیه امام راحل بود ولی اراده خدا، یاری امام زمان(عج) و امیدی که امام(ره) به مردم داد باعث شد تا انقلاب اسلامی ایران پیروز شود.

امام جمعه کاشان به انتقام ایران از آمریکا با حمله موشکی به عین‌الاسد اشاره کرد و ابراز داشت: علیرغم اینکه کشورهای مختلف به ایران پیام دادند که انتقام نگیرید ولی پاسخ کوبنده ای به آمریکایی ها داده شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha