چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
خوی

حجت الاسلام قاسم‌خانی با بیان این که عملکرد تبلیغات اسلامی امید را در دل مردم متدین زنده کرده است، گفت: روحانیت همواره پای کار کمک و همراهی با مردم در بحران ها و سختی ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حجت قاسم‌خانی امروز در دیدار با کارکنان اداره تبلیغات اسلامی خوی که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به دستور امام خمینی(ره) و هفته تبلیغ در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات و فعالیت های خوب اداره تبلیغات اسلامی خوی در این مدت باعث ذهنیت خوب در میان عموم مردم و متدینین شده است.

وی با اشاره به فعالیت های تبلیغات اسلامی در دوران زلزله خوی گفت: روحانیت همواره پای کار کمک و همراهی با مردم در بحران ها و سختی ها هستند و فعالیت ها و سخت‌کوشی‌های کارکنان و مبلغین تبلیغات از جمله زیبایی هایی بود که در ایام زلزله خوی دیده شد .

امام جمعه خوی افزود: گره گشایی و رسیدگی به امورات مردم توسط تبلیغات اسلامی و مبلغین محترم نمود خوبی به همراه دارد و با این که وظیفه و رسالت اصلی و ذاتی سازمان و روحانیت تبلیغ معارف الهی و اهل بیت (ع) می باشد اما این کارها را هم جزء وظایف خود می دانند ونسبت به مشکلات مردم بی تفاوت نیستند و قطعا این کار دعای مومنین وبرکات زیادی را به همراه خواهد داشت.

حجت اسلام قاسم‌خانی در ادامه خاطرنشان کرد: تعامل با ادارات و مردم و بخصوص روحانیت از جمله مهم ترین مسائل سازمان تبلیغات اسلامی در پیشبرد اهداف خود می باشد که باید به این مسئله اهتمام بیشتری داشت.

در این جلسه حجت الاسلام محسن مسلمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوی با تقدیر از حمایت های امام جمعه، به تشریح فعالیت های این اداره در ایام های تبلیغی، زلزله خوی و مناسبت های ملی و مذهبی پرداخت.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha