شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ |۱۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 22, 2024
خادمان موکب شهدای منای مرز بین المللی خسروی

حوزه/ مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: وحدت شیعه و اهل سنت در موکب شهدای منای مرز بین المللی خسروی جلوه ای زیبا از برکات اربعین حسینی(ع) است.

سعید کریمی‌خو مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، در خصوص موکب شهدای منای مرز بین المللی خسروی (منذریه)، اظهار داشت: قبل از خروج زوّار از کشور، مسائل سامانه سماح و بیمه آنان را در مرز انجام می‌دهیم.

وی افزود: در این روزها با امداد و راهنمایی گمشدگان در موکب شهدای منای مرز بین المللی خسروی(منذریه) در خدمت هم وطنانی که قصد عزیمت به عتبات را دارند، خواهیم بود.

مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه جلوه‌هایی از عشق واقعی به اهل بیت(ع) در "حُبُّ الحُسَینِ یَجمَعُنا" قابل مشاهده است، گفت: همین خدمت عاشقانه برادران اهل تسنن و تشییع به زائرین اربعین است که دل‌ها را به هم نزدیک‌تر می‌کند و این به برکت امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی به زائرین اربعین، اظهار کرد: هر روز همکاران ما با لباس مخصوص در قالب کارگزاران حج و زیارت با امداد و راهنمایی زائرین در سالن‌های ورودی و خروجی مرز خسروی شروع به‌کار نموده و در حال خدمت‌رسانی و راهنمایی به آنها هستیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha