دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
آیت الله علم الهدی

حوزه/ آیت الله سید احمد علم الهدی در اجتماع بزرگ حوزویان خراسان تصریح کرد: طوفان الاقصی جبهه آمریکا را بست و دیگر از این منطقه نمی تواند بر جهان اسلام مسلط شود و به جهان خواری اش برسد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در اجتماع بزرگ حوزویان خراسان در حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین در مدرسه علمیه عالی نواب مشهد با اشاره به سوره مبارکه الحج آیه ۳۹ که می فرماید: أُذِنَ لِلَّذینَ یُقاتَلونَ بِأَنَّهُم ظُلِموا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلیٰ نَصرِهِم لَقَدیرٌ، به مسئله دفاع و قدرت بر نصر و کمک خدا به مسلمانان پرداخت و گفت: آیا نصرت واقع می شود و دشمن را مغلوب می کند یا موثر نیست؟ ذات مقدس پروردگار در این آیه می خواهد بیان کند که نه تنها نصر قطعی می باشد زیرا او اجازه داده بلکه تأثیرگذاری آن و پیروزی بر دشمن مهم است.

وی با اشاره به بیش از ۷۰ سال جنایت رژیم غاصب و غده سرطانی صهیونیست، از سابقه تاریخی تقسیم سرزمین های اسلامی عثمانی توسط انگلیس و فرانسه برای جدایی و عدم یکپارچگی مسلمانان گفت و ایجاد اسرائیل با فرضیه هولوکاست را در همین راستا خواند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن افسانه نیل تا فرات را به وجود آورد، گفت: برای از بین بردن اسلام، ایجاد پایگاهی برای جهان خواری و براندازی اساس یا قدرت سیاسی اسلام و به منظور تضمین معادلات سیاسی بین المللی، اسرائیل توسعه یافت.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان افزود: آنان دیدند که پس از تسلط و تشکیل حکومت بر منطقه فلسطین، باز هم به هدف شیطانی خود نمی رسند بلکه باید نسل کشی کنند و برای آن، استقرار ظالمانه و غاصبانه صهیونیست را رقم زدند.

وی با اشاره به عملیات جوانان انقلابی در غزه، تصریح کرد: «طوفان الاقصی» و فلسطین در واقع آتشباری بر سر اسرائیلی های ناپاک شد که نه تنها مقصودشان قابلیت اجرا ندارد، بلکه دیگر تضمین زندگی و حیات ندارند و در واقع آرمان استکبار جهانی و صهیونیست را به خاک زد و به خاکستر تبدیل کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه تاکید کرد: آمریکای ناپاک در تحقق جهان خواری خود به این رسیده که یک چالش بیشتر وجود ندارد و آن اسلام است؛ زیرا دارای ایده، انگیزه و هدف مهدویت است، پس حاکمیت سراسری جهانی در آینده از آنِ حضرت مهدی عج است. آمریکا این مطلب را بزرگترین چالش در سر راه جهان خواری خود دانست و جنگ را جنگ تمدن ها عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه استکبار برای اینکه اسلام مزاحم جهان خواری آمریکا نشود، یک جبهه جنگ با عالم اسلام در فلسطین ایجاد کرد تا آن را توسعه دهد و در واقع مظلومان این کشور در صف مقدم مقابله با آمریکا بودند، گفت: طوفان الاقصی جبهه آمریکا را بست و دیگر از این منطقه نمی تواند بر جهان اسلام مسلط شود و به جهان خواری اش برسد.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه اگر درست توجه کنیم و مقاومت و تحمل مردم فلسطین و غزه را در برابر جنایات اسرائیل ببینیم، می یابیم که این امر مسیر را برای حکومت جهانی اسلام باز می‌کند و سنگ و خار آن یعنی استکبار جهانی را کنار می زند و جاده سازی می شود تا حکومت آسمانی و جهانی ولی عصر عج بر روی کره زمین استوار شود؛ بنابراین باید نظام مقدس اسلامی و حوزویان که رهبران فکری جامعه هستند و مردم غیور کشورمان در این خط قدم بردارند و در حمایت عملیات «طوفان الاقصی» باشند که نهایت آن به سرزمین حرم خواهد رسید و به ظهور وجود مقدس حضرت بقیه الله عج منتهی خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha