شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
بسیج رسانه

حوزه/ مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر، گفت: لازمه رشد و پیشرفت در هر مجموعه‌ای، تعامل، هم‌اندیشی و همکاری با سایر مجموعه‌هاست و راهبرد اصلی بسیج رسانه استان نیز بر همین اساس شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، محسن رضایی‌نژاد امشب در نشست با رئیس هیات اندیشه ورز ستاد اقشار بسیج سپاه امام صادق(ع)، اظهار داشت: هم اندیشی رسانه‌ای با مدیران رسانه، راهبرد بسیج رسانه استان است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر، گفت: لازمه رشد و پیشرفت در هر مجموعه‌ای، تعامل، هم‌اندیشی و همکاری با سایر مجموعه‌هاست و راهبرد اصلی بسیج رسانه استان نیز بر همین اساس شکل گرفته است.

رضایی نژاد خاطرنشان کرد: تمام ظرفیت‌های بسیج رسانه استان در خدمت جبهه انقلاب اسلامی است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی بر لزوم برگزاری منظم جلسات هیأت اندیشه ورز بسیج رسانه تأکید کرد و یادآور شد: خروجی این جلسات می‌بایست کمک به گره گشایی از مشکلات مردم، امیدآفرینی و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

نصرالله شفیعی رئیس هیات اندیشه ورز ستاد اقشار بسیج سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز به نقش تربیتی بسیج رسانه اشاره کرد و گفت: در این برهه از زمان که دشمنان انقلاب اسلامی به جنگ ترکیبی روی آورده‌اند، تربیت نیروی متخصص رسانه‌ای برای مقابله با هجمه‌های بی‌امان آنان بسیار حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد: ما در استان بوشهر نیازمند تلاش مضاعف برای تربیت افسران جنگ نرم رسانه‌ای در حوزه خبرنویسی، یاداشت نویسی، مقاله، عکس و فیلم هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha