یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
1

حوزه/ انجمن تعلیم و تربیت اسلامی حوزه علمیه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، انجمن تعلیم و تربیت اسلامی حوزه علمیه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بیانیه صادر کرد که متن آن به این شرح است:

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَٰتَلُونَ بِأَنَّهُمۡ ظُلِمُواْۚ وَإِنَّ ٱللَّهَ عَلَیٰ نَصۡرِهِمۡ لَقَدِیرٌ (حج/٣٩)

ملت مظلوم اما مقتدر فلسطین بیش از هفت دهه است که با انواع گوناگون ستم و اشغالگری رژیم نامشروع صهیونیستی دست و پنجه نرم می‌کند و دردناک‌تر این‌که همه این جنایات پیش چشم جهانیان و در سکوت مجامع بین‌المللی رخ می‌دهد.
انقلاب اسلامی ایران بارقه امیدی در دل‌های آزادی‌خواهان جهان ایجاد کرد و بر خلاف همه نقشه‌پردازی‌های دشمنان، تدابیر حکیمانه رهبر کبیر انقلاب نگذاشت مساله فلسطین به دست فراموشی سپرده شود.
آزادگان فلسطینی که تمام عمر خود را در دوران تاریک اشغال‌گری و در حسرت بهره‌مندی از ابتدایی‌ترین حقوق انسانی سپری کرده‌اند، مقاومت ملت ایران را سرمشق خود قرار داده و با تربیت جهادی نسل‌های بعد، جوانان و نوجوانانی پرورده‌اند که حتی به قیمت جان خود و عزیزترین عزیزانشان، دست از مبارزه با دشمن اشغالگر برندارند.
در این برهه حساس که جوانان مجاهد و غیرتمند فلسطینی - این تربیت‌یافتگان مکتب خمینی کبیر - با سینه‌ای آکنده از درد و به ستوه آمده از تراکم ستم، برای بازپس‌گیری وطن خویش طوفان به پا کرده و توانسته‌اند دشمن اشغال‌گر را غافلگیر کنند و «خسارت‌های غیرقابل ترمیمی» بر پیکر نیمه‌جان رژیم نامشروع صهیونیستی وارد آورند، بار دیگر جنون ادواری عناصر ناپاک این رژیم عود کرده و آتش کور تلافی‌جویی‌شان را از زمین و هوا و دریا بر سر زنان و کودکان بی‌گناه و غیرنظامیان ستمدیده غزه می‌ریزند.
تبیین دستاوردهای شگرف مبارزان فلسطینی و شبهه‌زدایی از مشروعیت دفاع و مقاومت آنان در برابر جنایات وحشیانه اشغالگران، برای عموم ملت ایران -بلکه سایر ملتهای جهان- و به طور خاص برای جوانان و نوجوانان ایرانی، رسالتی است که افزون بر نهاد تعلیم و تربیت رسمی کشور، بر دوش حوزویان متعهد و انقلابی قرار دارد.
انجمن تعلیم و تربیت اسلامی حوزه‌های علمیه، ضمن تقدیر و حمایت از جهاد شجاعانه مبارزان فلسطینی و تحسین روحیه مقاومت و ذلت‌ناپذیری ایشان که دستاورد تربیت انقلابی و جهادی سرداران بزرگ مقاومت بویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، جنایات بی‌رحمانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کرده و خاضعانه از درگاه پروردگار قدیر، نصرت مجاهدان اسلام و نابودی کامل ستمگران صهیونیست و حامیان پیدا و پنهان‌شان را مسئلت می‌کند.
انجمن تعلیم و تربیت اسلامی حوزه‌های علمیه، در این راستا همه فضلا و متخصصان حوزوی تعلیم و تربیت را به ایفای نقش مؤثر در این عرصه فرامی‌خواند و آمادگی خود را برای انعکاس تلاشهای فردی و جمعی حوزویان در این زمینه اعلام می‌دارد.
انجمن تعلیم و تربیت اسلامی حوزه علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha