شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ |۱۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 22, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی تنها راه نجات منطقه از شرارت‌ها را محو اسرائیل از صحنه روزگار دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی که این رژیم جعلی وجود دارد، هر روز باید شاهد جنگ، توطئه و کشتار در منطقه باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، امام جمعه یاسوج، در جمع نمازگزاران این شهر، با اشاره به وتو قطعنامه‌ها علیه اسرائیل در سازمان ملل توسط آمریکا و انگلیس گفت: حمایت قاطعانه وزیر امور خارجه کشور ایران از مردم مظلوم فلسطین ستودنی و قابل تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به دست داشتن آشکار امریکا و برخی کشورهای غربی در آتش افروزی در منطقه افزود: همان قدر که دستگاه دیپلماسی ایران برای حمایت از مظلومان و پایان خونریزی در خاورمیانه تلاش می کند استکبار جهانی و ایادیش هیزم به تنور آتش جنگ می ریزند تا با دخالتهای مستقیم شان خاورمیانه را نا امن کرده اند.

حجت‌الاسلام نصیر حسینی بیان داشت: تا زمانی که رژیم غاصب صهیونیستی وجود دارد مسلمانان دنیا و مردم منطقه آرامش نخواهند داشت و البته در نهایت مظلومان بنا به وعده قران پیروز می‌شوند و روزی شاهد محو شدن رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان به نمونه های از تلاشها و توطئه های امریکا علیه کشورمان از جمله کودتای طبس، اعمال قانون نژادپرستانه، کاپیتولاسیون، انهدام هواپیمای مسافر بری، تحریک صدام، پشتیبانی رژیم بعث در جنگ ۸ ساله و تحریمهای ظالمانه اشاره کرد و ادامه داد: ملت ما به دلایل متعدد حق دارد استکبار جهانی را همیشه نفرین کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی تنها راه نجات منطقه از شرارت‌ها را محو اسرائیل از صحنه روزگار دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی که این رژیم جعلی وجود دارد، هر روز باید شاهد جنگ، توطئه و کشتار در منطقه باشیم.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: روز ۱۳ آبان، یک روز جهانی برای مبارزه با استکبار بوده و همه وظیفه داریم در این راهپیمایی بزرگ و مردمی شرکت کنیم.

وی سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) را یادآور شد و گفت: با توجه به سخنرانی پرشور حضرت امام علیه حکومت طاغوتی رژیم پهلوی، این تبعید صورت گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی به روز فرهنگ عمومی اشاره کرد و افزود: همه موضوعات بر فرهنگ و باورها بوده و باید مراقب فرهنگ عمومی باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه فرهنگ عمومی باید در مسیر عقلانیت، اسلام و منافع ملی، عزت و استقلال ملی حرکت کند، بیان کرد: اگر فرهنگ عمومی در مسیر غلط حرکت کند، دنیا و آخرت ملت خراب شده و عزت و شرافت مردم از بین می‌رود و لگدمال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر در گذشته حکومت‌های استکباری و استعماری بر ما حاکم شدند، ناآگاهی و خنثی بودن مردم همه ظلم‌ها را بر جامعه بار می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: وقتی فرهنگ عمومی مردم به طرف بیحالی و خنثی رفت و کاری به حاکم شدن افراد بر جامعه نداشته باشند که چه کسی رای بیاورد و یا مدیر شود، حکومت طاغوتی یا اسلامی باشد، کاری با آمریکا، انگلیس یا رژیم صهیونیستی نداشته باشیم، همه ذلت‌ها بر ما بار می‌شود.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: اگر آگاه و دانا باشیم و فرهنگ عمومی ما در مسیر درست و اصولی حرکت کند، می‌توانیم به درستی تصمیم بگیریم و همیشه مثل امروز که ملت ایران در صحنه حاضر بوده، حضور خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha