سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
شهدای گمنام اردبیل

حوزه/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل از برگزاری مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام در استان اردبیل در هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، علی واحد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در جلسه هماهنگی استقبال از شهدای گمنام در اردبیل که امروز برگزار شد، اظهار داشت: هفته آینده اردبیل میزبان شهدای گمنام خواهد بود تا در روز شهادت حضرت زهرا(س) پیکر این شهدا از اردبیل، مشگین‌شهر، پارس‌آباد و تعداد دیگری از شهرها تشییع و به خاک سپرده شود.

وی تصریح کرد: آیین استقبال از شهدای گمنام ۲۵ آذرماه در اردبیل برگزار خواهد شد و در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) همزمان با سراسر کشور، مراسم شبی با شهدا برگزار شده تا در روز شهادت حضرت زهرا(س) که به نام «روز شهدای گمنام» نامگذاری شده، شاهد تشییع و تدفین این شهدا باشیم.

واحد گفت: ۲۶ آذرماه بعد از اقامه نماز میت برای پیکر این شهدای گمنام در جلوی مصلای اردبیل، تشییع همزمان شهدای گمنام را در اردبیل و سایر شهرها شاهد خواهیم بود تا استان دارالارشاد اردبیل رنگ و بوی شهادت، جهاد و ایثار به خود بگیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل خاطرنشان کرد: هنوز تعداد شهدای گمنام اختصاص یافته به استان اردبیل دقیقاً مشخص نشده، ولی سعی ما بر این است تا شایسته‌ترین برنامه‌ها را در استقبال تشییع، تدفین و یادبود این شهدا در اردبیل برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: به احتمال زیاد یکی از شهدای گمنام در محوطه دانشگاه فرهنگیان اردبیل خاکسپاری خواهد شد تا یادمان این شهید والامقام گمنام نیز در محوطه این دانشگاه احداث و راه‌اندازی شود.

واحد اظهار کرد: تمام تلاش ما بر این است تا برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام همزمان با ایام شهادت بی‌بی دوعالم به شکل مناسب برگزار شود تا بتوانیم در پیروی از راه شهدا که راه عزت، سرافرازی و ماندگاری است، گام‌های مؤثرتری را برداریم.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha