دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
نشست

خانم رضایی گفت: زن یک عنصر انسان ساز و مربی است که می‌تواند فرزندان خود را تربیت و بر همسر خود تأثیر بگذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، خانم منصوره رضایی استاد مدرسه علمیه الزهرا(س) کیش در نشست علمی_پژوهشی "سیره فاطمی، بانوی پژوهشگر، خانواده متعالی" که روز گذشته با همکاری مدارس علمیه فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) پارسیان و فاطمه ام البنین(س) حاجی آباد به صورت برخط برگزار شد، بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) را الگو و سرمشق خود قرار دهیم، چرا که زن یک عنصر انسان ساز و مربی است که می‌تواند فرزندان خود را تربیت و بر همسر خود تاثیر بگذارد.

وی با اشاره به اینکه چه پژوهش‌هایی در سبک زندگی حضرت زهرا(سلام الله علیها) انجام شده بیان کرد: مقاله محمد علی نجفی با موضوع جستاری بر سبک زندگی حضرت زهرا(سلام الله علیها) با تأکید بر بند ۷ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی کار شده است.

استاد حوزه علمیه خواهران با بیان اینکه با کدام سبک زندگی اسلامی را احیا کنیم اظهار کرد: سیره حضرت زهرا(سلام الله علیها) بهترین روش و الگو برای زنان نسل حاضر می باشد.

وی در ادامه اذعان کرد: نقش همسری، مادری، نقش زن به عنوان یک بانوی پژوهشگر در جامعه در سیره حضرت زهرا(سلام الله علیها) می‌توان مشاهده کرد.

رضایی در پایان به معرفی کتاب دانشنامه فاطمی پرداخت و بیان کرد: کتاب دانشنامه فاطمی با نظارت علی اکبر رشادت و جمعی از محققین در۶ جلد یک دایرة المعارف کامل و جامع از شخصیت بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا(سلام الله علیها) منتشر شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha