پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
گل آور مسئول کانون طلاب هلال احمر مدرسه علمیه ملأ ابراهیم ره اردبیل

حوزه/امیر مهدی گل آور گفت: ایران کشوری با سابقه طولانی در وقوع زمین لرزه ها است و استان اردبیل نیز در این زمینه از جمله استان های پرخطر محسوب می شود.

امیر مهدی گل آور، مسئول کانون هلال احمر طلاب مدرسه علمیه ملأ ابراهیم اردبیل، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان اردبیل با اشاره به اهمیت روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی گفت: ایران کشوری با سابقه طولانی در وقوع زمین لرزه ها است و استان اردبیل نیز در این زمینه از جمله استان های پرخطر محسوب می شود.

وی افزود: به همین دلیل توجه به موضوع ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و طلاب به عنوان قشر فرهنگی و تأثیرگذار جامعه باید در این زمینه پیشگام باشند.

گل آور با بیان اینکه کانون هلال احمر طلاب مدرسه علمیه ملأ ابراهیم ره اردبیل در سال های اخیر اقدامات مختلفی در زمینه آموزش و ترویج فرهنگ ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی انجام داده است، گفت: برگزاری دوره های آموزشی، برگزاری مانور های زلزله و توزیع بروشور و پوستر از جمله اقداماتی است که در این زمینه انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین کانون هلال احمر طلاب این مدرسه در سال جاری نیز با همکاری اداره کل هلال احمر استان برنامه های متنوعی برگزار خواهد کرد.

مسئول کانون هلال احمر طلاب مدرسه علمیه ملأ ابراهیم اردبیل با اشاره به اینکه طلاب باید با کسب آموزش های لازم در زمینه ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی، آمادگی لازم را برای مقابله با این حوادث داشته باشند، گفت: همچنین طلاب باید در زمینه فرهنگ سازی در این زمینه نیز فعال باشند و به سایر افراد جامعه آموزش های لازم را ارائه دهند.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: طلاب باید با الگوبرداری از سیره ائمه اطهار (ع) که همواره در زمینه امداد و نجات مردم پیشگام بودند، در زمینه کمک رسانی به آسیب دیدگان حوادث طبیعی نیز پیشگام باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha