پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کوچه های بنی هاشم

حوزه/ مبلغان بین الملل جامعةالزهرا (س) در جمع صمیمانه بانوان به مقایسه دیدگاه اسلام و غرب نسبت به جایگاه زن، تبیین اساسنامه صهیونیسم و مقایسه سبک زندگی بانوی ایرانی و غربی پرداختند.

معصومه شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی از حضور موثر مبلغان ایرانی و بین الملل جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در نمایشگاه کوچه های بنی هاشم که به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها در مجتمع فرهنگی نور ترتیب داده شده بود، خبر داد.

وی افزود: حضور مبلغان در این نمایشگاه با همت اداره کل تبلیغ و با همکاری انجمن تبلیغ جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برنامه ریزی و مدیریت گردید. مبلغان ایرانی و بین الملل از کشورهای آلبانی، کانادا و آذربایجان به مدت ۱۰ روز در غرفه های مختلف این نمایشگاه در قالب تبلیغ چهره به چهره، روایتگری، امر به معروف، میز کودک و قصه گویی، انجام مشاوره فردی، پاسخگویی، خادم افتخاری و غیره حضور یافتند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا (س) در پایان گفت: مبلغان بین الملل نیز در جمع صمیمانه بانوان به مقایسه دیدگاه اسلام و غرب نسبت به جایگاه زن، تبیین اساسنامه صهیونیسم، و مقایسه سبک زندگی بانوی ایرانی و غربی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha