سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
۹دی ماه

حوزه/حجت‌الاسلام حسن باقری گفت: ۹ دی روزی بود که مردم مؤمن و غیرتمند ایران، حماسه‌ای جاودان و به یادماندنی را در تاریخ انقلاب آفریدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل ،حجت‌الاسلام حسن باقری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ۹ دی در اردبیل که امروز برگزار شد، با بیان اینکه ۹ دی روز تثبیت میثاق امت با ولایت است، گفت: ۹ دی پیروزی انقلاب سوم و روز تثبیت حاکمیت ایران اسلامی است که مردم ایران توانستند پاسخی دندان‌شکن به یاوه‌گویان جهان دهند.

وی افزود: ملت ایران در ۹ دی ثابت کردند که زیر یوغ هیچ قدرتی نخواهند رفت و استقلال، آزادی و شرف خود را با هیچ متایی معامله نمی‌کنند.

باقری یوم‌الله ۹ دی را تجلی وحدت و همگرایی ملت ایران دانست و گفت: ۹ دی روزی بود که مردم مؤمن و غیرتمند ایران، حماسه‌ای جاودان و به یادماندنی را در تاریخ انقلاب آفریدند.

وی بصیرت و هوشیاری مردم فهیم و غیرتمند ایران اسلامی را ستودنی خواند و اضافه کرد: مقام معظم رهبری در کلام گوهربار خود فرموده است؛ با گذشت چندین سال از این حرکت به یادماندنی، اگر صدها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملت سجده شکر به جای آورده شود، باز هم کم است.

باقری یوم‌الله ۹ دی ماه را فرصت مناسبی برای میثاق امت با ولایت دانست و خاطرنشان کرد: روز ۲۲ بهمن سال ۵۷ انقلاب اسلامی ایران پیروز شد و در روز ۹ دی انقلاب سومی برای تثبیت میثاق امت با ولایت و تداوم راه امام و راه شهدا به پیروزی رسید.

وی در پایان گفت: مراسم گرامیداشت و بصیرت‌افزایی یوم‌الله ۹ دی روز شنبه مصادف با ۹ دی، ساعت ۱۰ صبح در مصلی بزرگ شهرستان اردبیل با سخنرانی «سردار ابراهیم عزیزی» نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و ده‌ها برنامه متنوع دیگر برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha