دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تصاویر/نماز جمعه شهرستان پارس آباد

حوزه/حجت‌الاسلام باقری بنابی گفت: تدین، اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه، صداقت، مردمی بودن و دلسوز برای مردم از مهمترین ویژگی‌های نامزدهای انتخاباتی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی، امام جمعه پارس آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، به ویژگی‌های نامزدهای انتخاباتی اشاره کرد و گفت: تدین، اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه، صداقت، مردمی بودن و دلسوز برای مردم از مهمترین ویژگی‌های نامزدهای انتخاباتی است.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای جهاد فی سبیل الله است، گفت: انتخابات یک وظیفه ملی و دینی بوده و باید به مظهر قدرت ملی تبدیل شود و مشارکت مردم در این انتخابات باید حداکثری با رقابت سالم و انتخاب درست و با امنیت سالم برگزار شود.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری انتخابات مظهر قدرت ملی است، عنوان کرد: مشارکت حداکثری، امنیت، سلامت و رقابت سالم انتخابات از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام باقری بنابی با تاکید بر اینکه ماه رجب، بهترین و با حرمت‌ترین ایام است، به اجرای مراسم اعتکاف در این ماه اشاره کرد و گفت: بیشترین رحمت الهی در این ماه سرازیر می‌شود و اعتکاف مسیر تربیت الهی را برای مومن هموار می‌کند.

وی با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تاکید کرد: تقوای الهی زمینه سعادت دنیا و آخرت است و دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha