جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
نماینده ولی فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بسیجی باید یک انسان و یک فرد فعال و کنشگر در تمامی حوزه‌های اجتماع باشد و از سوی دیگر بر مسائل روز اشراف کاملی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مجمع عالی بسیجیان استان کردستان امروز در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این مجمع در سخنانی، اظهار داشت: تجلی واقعی بسیجیان همان شهیدانی هستند که با خون خود درخت این انقلاب را آبیاری کردند و اقتدار امروز این نظام مدیون خون این عزیزان است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بسیجیان باید از نظر کیفی بهترین و وارسته‌ترین افراد در جامعه اسلامی باشند؛ بنابراین ضروری است که بسیجیان در هر رده سنی که هستند خود را قوی نگه دارند و با تقویت روحیه انقلابی و دینی خویش از این نظام دفاع کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه سخنان خود گفت: بسیجی باید یک انسان و یک فرد فعال و کنشگر در تمامی حوزه‌های اجتماع باشد و از سوی دیگر بر مسائل روز اشراف کاملی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: بسیجی برای خدا و برای این انقلاب به میدان آمده است و خدمت او به نظام و مردم از روی اخلاص و فداکاری است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: نقش بسیجیان در جامعه ما امروز بسیار تأثیرگذار است؛ پس یک فرد بسیجی باید بتواند با کارهایی که انجام می‌دهد نقش مهمی در اقتدار و صلابت این انقلاب داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha