پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تصاویر/ جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خوی

حوزه/ حجت الاسلام  قاسم خانی  با تاکید بر جایگاه "جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی" ادامه داد: تبیین،نشر و اشاعه دستاوردهای نظام به تعبیر رهبری واجب فوری و قطعی بوده که باید با هم افزایی تمامی نهادها و اصحاب رسانه این امر در دستور کار باشد. و روایت پیشرفت‌ها، تلاش دشمن برای القای ناامیدی و یاس را به شکست می‌کشاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حجت قاسم خانی امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که با محوریت راهپیمایی ۲۲ بهمن، در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: در ایام الله چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کمیته های دهه فجر شهرستان برنامه ها را با محوریت مردم و تاکید بر فریضه جهاد تبیین پیگیری و اجرا کنند.

وی در ادامه گفت : ایجاد پهنه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله ایستگاه رادیویی، گروه های سرود و ... مطلوب به صورت دقیق باید برنامه ریزی و اجرا شود.

امام جمعه شهرستان خوی با بیان این که دشمن و برخی در قالب جنگ ترکیبی به دنبال تزریق و پمپاژ ناامیدی و یاس و سیاه نمایی در کشور هستند. خاطر نشان کرد: حضور حماسی مردم بصیر، انقلابی و شهید پرور خوی در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته با وجود وقوع زلزله ستودنی و بی نظیر بود.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و با توجه به شکست دشمن در پروژه سالگرد اغتشاشات گفت : تمهیدات لازم توسط ستاد مراسمات جهت حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اندیشه شده است و در دهه فجر امسال شاهد افتتاح و اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی فاخری به همت دولت مردمی بودیم.

امام جمعه شهرستان خوی ادامه داد: افتتاح بخش آنژیوگرافی شمال استان در خوی و احداث پل روستای قزیل آغل که راه ارتباطی ۱۷ روستا بوده و دهها طرح و پروژه عمران شهری و روستایی دیگر از جمله خدماتی است که در دهه فجر امسال به مرحله بهره برداری می رسد.

حجت الاسلام قاسم خانی با تاکید بر جایگاه "جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی" ادامه داد: تبیین، نشر و اشاعه دستاوردهای نظام به تعبیر رهبری واجب فوری و قطعی بوده که باید با هم افزایی تمامی نهادها و اصحاب رسانه این امر در دستور کار باشد. و روایت پیشرفت‌ها، تلاش دشمن برای القای ناامیدی و یاس را به شکست می‌کشاند.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی در تمامی عرصه های علمی، اقتصادی و دانش بنیان و .. از جمله صنعت موشکی، ماهواره، نانو و پزشکی جزو سرآمدهای جهان بوده و حرفی برای گفتن داریم و به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا امروز نعمت‌ های مختلف همچون گاز، برق، اینترنت و ایجاد زیر ساخت ها راه های مواصلاتی به دورافتاده‌ترین روستاها هم رسیده است و این نیز مایه مباهات و خرسندی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha