دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
کد خبر: 1137183
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳
سردار باقری

حوزه/فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان گفت:یوم الله ۲۲ بهمن روز شکوه،استقلال و عزت جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار نعمت‌الله باقری جمعه شب در نشست برخط هم‌ اندیشی با بسیجیان که به مناسبت ایام‌الله دهه‌ فجر با محوریت جهاد تبیین و کنشگری در جامعه به همت مرکز نسرا سازمان فضای مجازی بسیج لرستان در بستر روبیکا برگزار شد،با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت:یوم الله ۲۲ بهمن روز شکوه، استقلال و عزت جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران،انقلابی دینی فرهنگی و مردمی است،اظهار داشت:ایران در همه عرصه ها پس از پیروزی انقلاب پیشرفت های چشمگیری داشته و باید برکات و دستاوردهای نظام در تمامی عرصه ها برای آحاد جامعه تبیین و تشریح شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان با اشاره به اینکه ایام الله دهه فجر فرصتی مغتنم برای بازگو نمودن دستاوردهای انقلاب به مردم است،گفت:در جهاد تبیین برای اقناع عمومی باید دستاوردهای مختلف را برای مردم بیان کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه انتخابات یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی است افزود: در جمهوری اسلامی تاکنون ۳۹ انتخابات را پشت سر گذاشتیم درصورتی که در بسیاری از کشورها مانند آمریکا در برخی از سال‌ها رئیس جمهور با رأی دادگاه مشخص می‌شود.

سردار باقری با اشاره به اینکه دشمن قصد دارد با تبلیغات دروغین روحیه انقلابی گری را در جامعه تضعیف کند،خاطر نشان کرد:مردم بابصیرت و انقلابی ایران اسلامی با حضور باشکوه در انتخابات نقشه های دشمنان را خنثی می کند.

وی در پایان بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند تاکید کرد و گفت:مردم ولایی ،بابصیرت و انقلابی ایران اسلامی با حضور گسترده خود در دو آزمون پیش رو بار دیگر اقتدار و صیانت خود را در دفاع از اهداف اسلام و انقلاب به نمایش خواهند گذاشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha