جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
غرفه پاسخ به سوالات شرعی بانوان

حوزه/مسئول غرفه پاسخگویی به سوالات شرعی بانوان در چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم عنوان کرد: استقبال بانوان از این غرفه کم‌نظیر بوده و فعالیت ما تا روز پایانی مسابقات ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سمیرا معتمدی، مسئول غرفه پاسخگویی به سوالات شرعی بانوان در چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه استقبال بانوان از این غرفه خوب بوده و فعالیت ما تا روز پایانی مسابقات ادامه دارد، گفت: تاکنون در حوزه مشکلات زنان، مشکلات بانوان و همچنین موضوعات مربوط به نماز بیشترین را داشته ایم.

وی یادآور شد: هیچ سالی نبوده که زمان خالی برای حضور در صحن مسابقات داشته باشیم تا مبادا مراجعه‌کنندگان بدون پاسخ بمانند؛ شب از طریق تکرار برنامه برگزاری مسابقات نسبت به تماشای مسابقات اقدام می‌کنم.

معتمدی در خصوص توصیه به عموم مردم برای انس با قرآن گفت: قرآن برنامه‌های کاملی برای تمام ابعاد زندگی از جمله ازدواج، کار، خانواده، تربیت فرزندان دارد؛ با مطالعه تفاسیر موضوعی می‌توان مطابق با برنامه‌ریزی برای زندگی به تعالیم قرآن عمل کرده و حتی راهکارهای رفع مشکلات زندگی بر اساس مفاهیم قرآن را آموخت.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha