یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
سردار رزمجو

حوزه/ فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران همایش دومین یادواره سرداران، امیران و ۳ هزار شهید ایل سترگ قشقایی در بوشهر گفت: عشایر نقش بسزایی در دفاع از مرزهای کشور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرتیپ علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر امروز در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران همایش دومین یادواره سرداران، امیران و ۳ هزار شهید ایل سترگ قشقایی در بوشهر گفت: عشایر نقش بسزایی در دفاع از مرزهای کشور دارند.

وی با بیان اینکه ایل سترگ قشقایی یکی از اقشاری است که جانفشانی‌ و حماسه‌های متعددی در راستای حفظ و پیروزی انقلاب اسلامی به ارمغان آورد افزود: ایثار و فداکاری در راستای دفاع از دین خدا یکی از اسناد مهم در تاریخ این ایل سترگ به شمار می‌رود.

سردار رزمجو قدرت و آمار نیروهای عشایر را در کشور برای دشمنان غیر قابل پیش بینی دانست و اظهار کرد: عشایر نقش بسزایی در دفاع از مرزهای کشور دارند.

علی رزمجو نیروی انسانی و نقش عشایر در دفاع از دست‌آوردهای انقلاب اسلامی را بسیار مهم دانست و ابراز کرد: دشمنان به دلیل پراکندگی عشایر در پهنای کشور توان تشخصی گردان‌های عشایری را ندارند.

شایان ذکر است: در پایان این مراسم از دست‌اندرکاران همایش دومین یادواره سرداران، امیران و ۳ هزار شهید ایل سترگ قشقایی در بوشهر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha