پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 1151522
۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
امام بروجرد

حوزه/امام جمعه بروجرد گفت:انتقام وعده صادق موجب شادی و شعف مردم ستمدیده دنیا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره)شهرستان با اشاره به اینکه وعده صادق و اقدام تنبیهی جمهوری اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل حکیمانه و به موقع بود افزود: این عملیات موجب شادی و شعف مردم ستمدیده دنیا شد.

وی بیان داشت: اسرائیل با حمله به مرکز کنسولگری ایران منفور جهان شده و زمینه برای حمله به اسرائیل مساعد شده بود.

خطیب جمعه بروجرد اظهار داشت: جنگ روانی کمتر از جنگ نظامی نبود و سید حسن نصرالله یک هفته قبل از حمله ایران به اسرائیل اعلام کرد حمله ما مستقیم به اسرائیل خواهد بود و مقام معظم رهبری نیز اعلام فرمودند حمله به کنسولگری یعنی حمله به خاک ایران و این حمله بدون پاسخ نخواهد ماند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه پاسخ ایران به اسرائیل اخلاق مدارانه بود و دنیا آنرا تحسین کرد اظهار داشت: نیروهای مسلح کشورمان با حداقل امکانات به اسرائیل حمله کرده‌ و موشک‌های قدیمی را به کار گرفته و موشک خرمشهر و هایپرسونیک استفاده نشدند.

خطیب جمعه بروجرد گفت: ایران اگرچه قوی و با عظمت بود، اما در این حمله عظمت او برای دنیا آشکار شد که ایران ایرانی قوی و مقتدر است.

حجت الاسلام حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار گفت: شهید ابراهیم هادی یکی از شهدای ورزشکار و قهرمان بود و جمهوری اسلامی ۵ هزار شهید ورزشکار را پرورش داده است.

وی در پایان با اشاره به مشکلات موجود در واحد صنعتی نساجی بروجرد افزود: بنده به مسئولان نساجی تذکر می‌دهم که شرایط کارگران را درک کرده و نسبت به پرداخت بیمه و حقوق آنها با توجه به شرایط اقتصادی موجود اهتمام جدی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha