شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان گفت: اقتدار سپاه در وعده صادق بر همگان آشکار شد و تحلیلگران و کارشناسان خارجی نیز خود به این اقتدار اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فلسفه تأسیس سپاه اشاره و اظهار کرد: این مهم نشانه تیزبینی و فکر راهبردی امام(ره) بود چرا که ایشان معتقد بودند انقلابی که به دست مردم شکل گرفته باید به دست مردم نیز حفظ شود لذا برای حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن این نهاد انقلابی شکل گرفته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان با بیان اینکه اقدامات و خدمات سپاه در طول ۴۵ سال گذشته بر کسی پوشیده نیست، افزود: خدمات و دستاوردهای سپاه برای همگان مشخص بوده و حتی دشمنان نظام نیز به آن اذعان دارند و مطابق فرموده امام خمینی(ره) «اگر سپاه نبود کشور نبود».

وی با اشاره به عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل، اذعان کرد: اقتدار سپاه در وعده صادق بر همگان آشکار شد و تحلیلگران و کارشناسان خارجی نیز خود به این اقتدار اعتراف کردند.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، نظامی و امنیتی همیشه پای کار بوده و است، تصریح کرد: سپاه در زمان جنگ پابه‌پای ارتش از مرزهای کشور حفاظت کرد و اقدامات شایسته‌اش آن را به یکی از محورهای اصلی جنگ تبدیل کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان با بیان اینکه سپاه توانسته است به اهداف خود در زمینه‌های مختلف دست یابد، یادآور شد: امروز رهبر معظم انقلاب هم نظر مثبتی به سپاه داشته و می‌فرمایند من هم از سپاه راضی هستم اما قانع نیستم و این به این معنا است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانمندی‌های انقلابی، دینی، مردمی و پیش برنده زیادی دارد که می‌تواند در پیشبرد اهداف انقلاب بسیار موثر عمل کند و باید از همه توان خود بهره بگیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha