یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
محسن ملکی ابرده

حوزه/ استاد دروس خارج حوزه گفت: آیت الله رئیسی، رئیس جمهور هم در جهات مدیریتی و هم در جهات علمی حوزه شخصیت فرهیخته و بزرگواری بود که مخلصانه در مسیر خدمت به بندگان خدا همت می کرد و تلاش های ایشان شب و روز نداشت.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی، استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، ضمن تسلیت شهادت ریاست محترم جمهور و هیئت همراه در سانحه بالگرد، گفت: شهادت غریبانه و مظلومانه آیت الله سید ابراهیم رئیسی را به همه علما، اساتید، فضلا، طلاب علوم دین و کل جامعه ایران و همه مسلمین جهان تسلیت عرض می کنم.

وی با بیان این که آنان به مقام عاقبت بخیری رسیدند، لکن ثلمه ای به مملکت و نظام اسلامی وارد شد، تصریح کرد: آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور هم در جهات مدیریتی و هم در جهات علمی حوزه شخصیت فرهیخته و بزرگواری بود که مخلصانه در مسیر خدمت به بندگان خدا همت می کرد و تلاش های ایشان شب و روز نداشت.

استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان با بیان این که طلبگی در وجود ایشان تجلی نموده بود، خاطرنشان کرد: ایشان بارها از روی تواضع می فرمود من یک طلبه بیش نیستم؛ حتی آن فردی که در تبریز تصویر ایشان را کشیده بود، ایشان فرمودند تصویر رهبر معظم انقلاب را ترسیم می کردید چون من یک طلبه بیش نیستم و تواضع و فروتنی مثال زدنی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی با بیان این که شهادت ایشان ثلمه و غمی را در دل تمام انسان هایی که عدالت محوری را دوست دارند، قرار داد، تصریح کرد: امیدواریم خداوند متعال جبران کند و رفتن ایشان برایشان سعادت بود و عاقبت بخیر در شهادت شد.

وی با بیان این که سردار سلیمانی پیوسته می فرمود تا شهید نباشید به شهادت نمی رسید، خاطرنشان کرد: انسان جلوه های شهید را پیوسته در کارشان می بیند و ایشان را با جلوه، حاج قاسمی در شخصیت یک عالم دین دیدیم و رضوان خدا بر او بود.

استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان با اشاره به حزن حوزه های علمیه از فراغ ایشان، اظهار داشت: امیدواریم خداوند دل حوزه های علمیه و داغدیدگان را آرام کند و به بازماندگان این شخصیت صبر و اجر عنایت کند و این تقدیر پروردگار زمینه ساز تقویت نظام اسلامی باشد که در طول تاریخ نیز همین گونه بوده و این خون ها و شهادت ها زمینه هایی را برای تقویت نظام، انقلاب و مکتب اهل بیت(ع) باز نموده است و امیدواریم بتوان راه این شخصیت ها را در خدمت به دین ادامه داد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha