یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
تصاویر/ مراسم یادبود شهدای خدمت در مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه

حوزه/ پورحیدر گفت: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی از آن مخلصینی بود که در اطاعت از ولایت و خدمت به خلق سر از پا نمی شناخت و شهادت مزد و اجر مجاهدت ها و تلاش های خالصانه وی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، راضیه پورحیدر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که در مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه برگزار شد، با تسلیت شهادت حجج اسلام والمسلمین رئیسی و آل هاشم اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی خادم ملت و یار مخلص مقام معظم رهبری و حقیقتا مصداق این روایت است که می فرماید؛ "إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ" وقتی عالمی از بین مردم رحلت می کند رخنه ای در اسلام ایجاد می شود که هیچ چیزی نمی تواند جای آن را پر کند و حقیقتا شهادت این مردان الهی ضایعه ای عظیم برای ملت ایران است.

وی ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی طلبه ای بود که برای دیدار مردمی روستایی به سیستان رفت و خاکی شد، به خوزستان رفت و گلی شد، به مازندران رفت و بارانی شد و در آخر به بالاترین نقطه کشور رفت و آسمانی شد و همه این ها در مسیر خدمت به خلق الهی بود.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) ارومیه تصریح کرد: شهادت شهید رئیسی همزمان شد با سالروز ولادت امام رضا(ع) و در چنین روزی خدای متعال خادم امام هشتم را به نزد خود برد و آسمانی کرد و مزد جهاد، خدمت و مجاهدت خالصانه اش را به او اعطا کرد.

وی گفت: از اول انقلاب تاکنون هم خائنین در مسئولیت بوده‌اند هم خادمین، البته از ابتدای تاریخ اسلام نیز چنین بوده و از زمان خود رسول الله نیز وجود داشتند که اسرار جنگی پیامبر را فاش کردند و پس از افشا پشیمان شده و خود را به ستون توبه می‌بستند و اظهار پشیمانی می کردند، و حجت الاسلام و المسلمین رئیسی از آن مخلصینی بود که در اطاعت از ولایت و خدمت به خلق سر از پا نمی شناخت.

پورحیدر خاطرنشان کرد: امروز قرار بود خادمان امام رضا علیه السلام در قالب کاروان زیر سایه خورشید مهمان مدرسه علمیه الزهرا(س) باشند ولی مقدر شد برای خادم شهید امام رضا علیه السلام مراسم شهادت بگیریم آنها پاداش خدمات صادقانه شبانه روزی شان را گرفتند همیشه شهادت ما را قدرتمند می کند.

وی در پایان گفت: ما افسوس به حال خود می‌خوریم که به فراق این عزیزان دچار شدیم آقای آل هاشم و سایر شهدای همراه رئیس جمهور نیز بزرگوار و والامقام بودند و به درجه شهادت نائل امدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha