دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی یک شخصیت فوق العاده ای بود که هم در عرصه نظام فکری و فرهنگی معرفتی و در حوزه رفتارهای اجتماعی و هم در حوزه مدیریت دارای شخصیت کاملا در تراز جمهوری اسلامی بود و در هر منصبی که قرار می گرفت مایه تحول و پیشرفت آن منصب می شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت رئیس جمهور و همراهان شهیدش در گفتگو با خبرنگاران با تسلیت شهادت شهدای خدمت، اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین  رئیسی یک شخصیت فوق العاده ای بود که هم در عرصه نظام فکری و فرهنگی معرفتی و در حوزه رفتارهای اجتماعی و هم در حوزه مدیریت دارای شخصیت کاملا در تراز جمهوری اسلامی بود و در هر منصبی که قرار می گرفت مایه تحول و پیشرفت آن منصب می شد.

امام جمعه بوشهر افزود: نگاه ایشان تحقق تمدن و پیشرفت و عدالت بر مبانی فرهنگ اسلامی بود و در این راه فوق العاده مجاهدت می کرد و در این راه هیچ چیزی را برای خود نمی خواست.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: ایشان ذوب در خدمت به مردم و شخصیتی اخلاق‌مدار، پرتلاش، ولایتمدار و شجاع بود؛ در دیدار اخیر در مشهد مقدس آثار فشار کار در چهره و جسم ایشان را مشاهده کردم. ایشان تا کار بود مشغول بودند و حتی موقعی که منزل می رفتند پرونده ها را با خود می بردند و حتی پنجشنبه و جمعه که تعطیل بود ایشان سفرهای استانی داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بیان داشت: افتخار ایشان این است که نام نیک از خود بجای گذاشتند و خدا خواست که آیت الله رئیسی اینچنین پرافتخار بروند و مردم تکریم و قدردانی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: جهان بداند که مردم قدردان خدمتگزاران خود هستند.این انقلاب در این فراز و نشیب های خود بسیاری را از دست داده اما انقلاب به پیش خواهد رفت و به سرانجام خواهد رسید، مهم این است که در منظومه هدایت‌های مقام معظم رهبری پرتلاش، با مجاهدت و قدرشناسی یکدیگر و وحدت حرکت کنیم و انقلاب را به سرانجام خود که تحقق تمدن و پیشرفت است برسانیم تا به دست صاحب خود حضرت مهدی(عج) برسد و آن عدالت اسلام ناب محمدی در سطح جهان محقق شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha