یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
محمد حسین طاهری آکردی

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: حمایت از ضابطان امر به معروف و نهی از منکر و دفاع از آنها به عنوان یکی از برنامه‌های مهم در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدحسین طاهری آکردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، امروز در نشست ستادهای امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر، اظهار داشت: باید نسل آینده را به گونه‌ای تربیت کنیم که قانون و اجرای قانون برای آنها یک اصل باشد و در غیر این صورت جامعه با مشکل و چالش‌های اساسی روبرو می‌شود.

وی افزود: باید دغدغه انسانیت و جهان اسلامی را داشته باشیم. جامعه بدون امر به معروف و نهی از منکر مرده است و حیاتی ندارد.

حجت الاسلام طاهری تصریح کرد: ترویج فرایض دینی، آموزش، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و برپایی نشست‌های علمی، برگزاری جشنوراه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و علمی اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی از آموزش کارمندان و ضابطان خبر داد و گفت: حمایت از ضابطان امر به معروف و نهی از منکر و دفاع از آنها به عنوان یکی از برنامه‌های مهم در دستور کار است.

طاهری گفت: اعضای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی مسوولیت مهمی بر عهده دارند و باید با نظارت مناسب بر عملکرد دستگاه مانع از تخلفات و جرایم شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha