پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
تصاویر/  مراسم بدرقه کاروان 800 نفره دو امدادی عاشقان حسینی زائران خمینی(ره) از اصفهان

حوزه/ ۷۰۰ نفر از بسیجیان سراسر کشور، دانشجویان و فراگیران داوطلب دانشگاه حضرت امیرالمومنین علیه السلام اصفهان در قالب کاروان دوی امدادی به سوی مرقد امام خمینی (ره) حرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان ،سردار سرتیپ دوم پاسدار سرور گفت: ۷۰۰ نفر از بسیجیان سراسر کشور، دانشجویان و فراگیران داوطلب این دانشگاه در قالب کاروان دوی امدادی با عنوان عاشقان حسینی، زائران خمینی (ره) از مبدأ اصفهان به سوی مرقد حضرت امام خمینی(ره) حرکت خود را آغاز نمودند.

وی گفت: این کاروان ساعت ۸ صبح امروز از گلستان شهدا و پس از انجام مراسم بدرقه با حضور آیت الله مهدوی نماینده محترم مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری حرکت خود را به سمت مرقد امام راحل (ره) آغاز کرد.

فرمانده دانشگاه حضرت امیرالمومنین علیه السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران در اصفهان در ادامه افزود: غبار روبی گلزارهای شهدا در طول مسیر، دیدار با جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا و علمای قم و ختم قرآن مجید و صلوات به نیابت از یاران حضرت ولی عصر (عج) و سلامت آن حضرت از دیگر برنامه‌های این کاروان است و انشاءالله بازگشت این کاروان پس از مراسم ۱۴ خرداد می باشد.

این حرکت در قالب بیست و ششمین سال حرکت حماسی کاروان دوی امدادی عاشقان حسینی، زائران خمینی برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha