یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: فضای مجازی و اینترنت و از سوی دیگر شبکه‌های ماهواره‌ای دشمنان تلاش بسیاری دارند که بین مسلمانان و قرآن یک دیوار ایجاد کند و به نوعی قرآن را به حاشیه ببرند، بنابراین باید تلاش کنیم که این توطئه ننگین محقق نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا محمد امین راستی امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان سنندج در سخنانی ضمن تسلیت مجدد شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و دیگر همراهانش در سخنانی اظهار داشت: هر کسی که اعمال و رفتارش با قرآن تنظیم می‌شود هیچگاه از راه درست و صراط مستقیم منحرف نخواهد شد.

امام جمعه شهرستان امام جمعه موقت شهرستان سنندج افزود: قرآن نقش کلیدی در زندگی فردی و اجتماعی هر مسلمانی را ایفا می‌کند بنابراین با عمل به دستورات این کتاب الهی که کلام وحی می‌باشد مسلمین هرگز دچار خسران و زیان معنوی و مادی نمی‌شوند و اگر امروز می‌بینیم که مردم غزه اینگونه زیر بار ظلم و ستم صهیونیست‌ها هستند بی‌شک نشان دهنده و معلول این است که کشورهای اسلامی عمل به قرآن را کنار گذاشته‌اند و به فکر منافع خویش می‌باشند.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: قرآن به همه ما مسلمانان رسم آزادگی و مردانگی را می‌آموزد، در قرآن که کلام خداوند متعال می‌باشد به کرار در آیات آن علیه ظلم و ظالم سخنان بسیاری به میان آمده است بنابراین کسی که قرآن را با دل و جان خویش قبول دارد باید امروز به فکر مردم مظلوم غزه و فلسطین باشد.

ماموستا راستی تصریح کرد: متاسفانه فضای مجازی و اینترنت و از سوی دیگر شبکه‌های ماهواره‌ای تلاش بسیاری دارند که بین مسلمانان و قرآن یک دیوار ایجاد کند و به نوعی قرآن را به حاشیه ببرند، بنابراین باید تلاش کنیم که این توطئه ننگین محقق نشود.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه فرزندان خود را باید با قرآن مانوس کنیم، خاطرنشان کرد: اگر فرزندان ما خود را با قرآن مانوس نمایند و زندگی خویش را با کلام وحی تنظیم نمایند هیچ خطر و آسیبی آنان را در زندگی تهدید نخواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha